Ga naar inhoud

'Enkel lokaal netwerk'


Lassie

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Sinds 2 weken zit ik met een heel vervelend probleem, daarom dat ik dit bericht hier ook plaats.

Het zit zo dat bij mij thuis de enige laptop een HP Compaq is die verbonden is met draadloos netwerk. De router is van NETGEAR.

Het echte probleem is dat heel regelmatig mijn netwerk verspringt naar 'enkel lokaal' ipv 'lokaal en internet'.

Zo kan ik dus niet op het internet en moet ik heel vaak de router uit- en inschakelen, waarna het internet voor een uur goed blijft en daarna weer naar lokaal springt.

Ik heb al eens geprobeerd om IpV-6 uit en in te schakelen, maar dat helpt niet. Vandaag heb ik dan naar Telenet gebeld, maar blijkbaar kunnen ze mij daar niet helpen... Dus ben ik hier terecht gekomen.

Iemand die kan helpen?

Bedankt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar netwerkcentrum

Klik op Draadloze netwerk beheren.

Zie je daar meer dan 1 router?

Zo ja, klik op de vreemde router en dan dubbelklikken en vink uit: automatisch verbinding maken wanneer dit netwerk binnen bereik is.

Indien het niet zo is dan naar de router gaan en dan naar gedeelte draadloos.

Wijzigd daar de kanaal in bijvoorbeeld 2 of 3 en test het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar netwerkcentrum

Klik op Draadloze netwerk beheren.

Zie je daar meer dan 1 router?

Zo ja, klik op de vreemde router en dan dubbelklikken en vink uit: automatisch verbinding maken wanneer dit netwerk binnen bereik is.

Indien het niet zo is dan naar de router gaan en dan naar gedeelte draadloos.

Wijzigd daar de kanaal in bijvoorbeeld 2 of 3 en test het.

Hallo, bedankt voor jouw antwoord, maar het is al opgelost. :)

Ik weet niet wat ik heb gedaan, ik heb gewoon eens even aan de router geprutst en kan al sinds 2 dagen gewoon weer vlot op 't internet. Toch heel erg bedankt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.