Ga naar inhoud

bluetooth werkt niet meer.


Willy12

Aanbevolen berichten

Ik heb zo een usb stikje dat ik in mijn pc steek om foto's van mijn gsm te kunnen ontvangen met bleutooth.

Maar om de een of andere reden werkt dat niet meer. Ik kan op mijn pc ook de bleutooth niet inschakelen.

Kan het zijn dat het stuurprogramma verwijderd is van mijn pc?

Moet ik een cd installeren voor bluetooth of kan ik een programma van het internet dounlouden? of moet ik mijn usb stikje vervangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan zijn dat ik de stick niet altijd veilig verwijderd heb.

De cd heb ik ook niet meer.

En de software kan ik niet vinden om te verwijderen.

En de link werkt ook niet. zo staat er

" er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen via het configuratiescherm."

daar snap ik dus niets van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die link in bericht 4 werkt niet zo al ik al schreef. ik krijg dan dit te lezen:

er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen via het configuratiescherm."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik eens met de rechtermuisknop op die link en kies "linkadres kopiëren".

Open dan een nieuw tabblad in je browser en klik met de rechtermuisknop in het vak waar je het internetadres moet plaatsen en kies er plakken en gaan.

De download zou moeten beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.