Ga naar inhoud

gemaakt in paint maar paint kan het niet meer openen


axel321

Aanbevolen berichten

ik heb wat gemaakt in paint foto's en nu kan somige bestanden niet meer openen omdat hij te groot is maar hoe kan dat nu te groot zijn als je het maakt in paint en hoe kan ik die foto terug kleiner maken zodat ik het kan openen en kan afdrukken

dit is een voorbeeld van een die ik wel open krijg

post-8343-1417704865,074_thumb.jpg

deze foto komen van altijd van een filmke als ik pauzeer ze op tijd zodat ik dat beeld kan gebruiken en mijn tekst er kan bij schijven

dit is gebaren taal en tussen de linkse foto's en de rechtse foto's zorg ik er voor dat er genoeg plaats is zodat ik die blad kan dicht plooien maar bij de gene die ik heb kunnen afdrukken heb ik ondekt dat de ruimte te klein is en dat moet ik overal veranderen maar ik kan ze niet allemaal openen

alvast bedankt axel

aangepast door axel321
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat er juist gebeurd is en waardoor de afbeelding niet geopend kan is moeilijk zeggen.

Je hebt de afbeeldingen opgeslaan als png.

De afbeeldingen kan je ook in een ander formaat opslaan.

Probeer de volgende afbeeldingen eens op te slaan in jpeg.

Probeer die afbeelding die je nu niet open krijgt via een converteren om te zetten naar een ander formaat zoals jpeg.

Dat kan je bijvoorbeeld met format factory.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hem in jpeg opgeslagen maar helaas kijg hem toch niet open ken je een andere programma zoals paint waar dat ik een stil staande beelden kan plakken en iets kan bijschijven en tekenen en zo kan open en afdrukken op papier wand paint is ook neit echt geweldig

Link naar reactie
Delen op andere sites

owja word bestaat ook nog wel ik heb een topic aangemaakt bij virus en spyware wand ik heb iets raar ondekt bij mijn programm's en mijn hijackthis log is ook niet erg gezond miss heb ik virussen die deze nest maken

ik zal dat eens laten onderzoeken dan zien of het werkt om het te openen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.