Ga naar inhoud

Belkin router g


Brakman

Aanbevolen berichten

Hallo, ik kan niet meer op internet via mijn belkin g router die tussen mijn telenet modem is beplaatst om beter signaal te hebben. Mijn telenet modem of router hangt in de kelder en geeft dus weinig signaal.

Hoe kan ik mijn belkin weer afstellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hebt je een gewone modem van Telenet of fibernet met draadloos router/modem?

Ik kan idd. draadloos maar omdat deze in de kelder hangt heb ik niet overal bereik vandaar dat ik er een belkin heb tussen gevoegd.

Deze werkte perfect tot een weekje geleden en plots geen internet meer wel verbinding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verbind met netwerkkabel Belkin G met de pc.

Open de browser en typ http://192.168.2.1

Je komt dan in de router.

Je ziet aan de linkerkant access-point en klik daar op.

Vul daar in:

IP =192.168.0.50

Subnetmasker = 255.255.255.0

Standaard-gateaway = 192.168.0.1

Klik op OK

Herstart Belkin G en open de browser en typ http://192.168.0.50 en als je dan in de Belkin G komt is het goed ingesteld.

Dan Belkin G met netwerkkabel aansluiten aan de modem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik probeer uw richtlijnen te volgen maar helaas vind niet alles terug.

Ik geraak in mijn router met 192.168.2.1, daarna vind ik use as access-point, als ik erop klikt moet ik password (hier staat niks) of clear of submit, ik klik op submit, dan enable of disable, ik klik op enable en submit dan krijg ik specify IP adress en subnetmask geen standaard-gateaway, ik verander specify Ip en subnetmask is zoals je aangeeft, daarna krijg ik een venster met please change the address entry box in the status bar of your browser manually to the lan adress... ??? hier weet ik niet wat te doen...

Moeilijke bevalling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.