Ga naar inhoud

Trojaans paard ( politie melding)


Gast xfxxl

Aanbevolen berichten

Zoals jullie kennen die ene virus met je moet 100 euro betalen en voor de rest kan ik niks anders klikken.

ik heb de stappen gevolgd van deze site:

http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic....222&t=5905

en ik was de stappen aan het volgen

ik heb een lege cd gevonden en die kaspersky rescue cd op gebrand

ik heb stap voor stap de procedure gevolgt tot op het moment dat ik TWEXX32.dl moest hernoemen naar explorer.exe

Maar ik vind nergens daar een TWEXX32.dl staan!

ik heb wel twain, twain32, twunk16,twunk32 maar nergens een TWEXX32.

ik heb maar pc opnieuw gestart en nu is heel mijn scherm zwart en kan ik op geen enkele gebruiker meer gaan.

ik zie enkel nog maar een muis cursor

WAT NU, help ik zit nu op de laptop van de ouders

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah ik ben nu terug opnieuw aant formartere, dus terug windows vista insteke

ben ik van die virus af en moet gewoon terug bepaalde programmas downloade, maar al mijn documenten staan op D schijf dus heb ik chance

welke gratis virusscanners zijn goed tegen deze vervelende trojaanse paard

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke gratis virusscanners zijn goed tegen deze vervelende trojaanse paard
Alle virusscanners hebben al problemen gehad met het politievirus. Dus kan je gewoon je gebruikelijke AV-programma behouden (als dat naar je wens is).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals jullie kennen die ene virus met je moet 100 euro betalen en voor de rest kan ik niks anders klikken.

ik heb de stappen gevolgd van deze site:

http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic....222&t=5905

en ik was de stappen aan het volgen

ik heb een lege cd gevonden en die kaspersky rescue cd op gebrand

ik heb stap voor stap de procedure gevolgt tot op het moment dat ik TWEXX32.dl moest hernoemen naar explorer.exe

Maar ik vind nergens daar een TWEXX32.dl staan!

ik heb wel twain, twain32, twunk16,twunk32 maar nergens een TWEXX32.

ik heb maar pc opnieuw gestart en nu is heel mijn scherm zwart en kan ik op geen enkele gebruiker meer gaan.

ik zie enkel nog maar een muis cursor

WAT NU, help ik zit nu op de laptop van de ouders

De handleiding die je hebt gebruikt is niet bedoeld voor deze variant, dit staat ook met een Let op!!! vermelding bovenaan dat topic.

Dat je nu alleen nog maar je muisaanwijzer ziet komt doordat je het bestand 'Explorer.exe' hebt verwijderd, wat in dit geval helemaal niet moet.

aangepast door Maxstar
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.