Ga naar inhoud

Help scherm gebarsten !! xo xo


nicoOos

Aanbevolen berichten

Hey

Ik zit met een gebarsten scherm van mijn laptop. De barst zit eigenlijk binnenin het scherm en dus is 3/4 van mijn scherm wit met zwarte barsten. Dus de buitenkant van mijn scherm is niet beschadigd. Mijn vraag is of dit valt onder garantie, zelf ben ik bijna zeker dat het scherm vervangen de enigste oplossing zal zijn? Ondertussen kan ik gelukkig mijn pc nog aansluiten aan een monitor. P.s. Ik heb hem nooit laten vallen of er is nooit water op gekomen, etc. ... én

Weet je nog iets wat ik best kan doen, laat het mij weten...

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je logje aangepast: je Windows activatiecode stond "open en bloot" vermeld !...:dong:

Je postte dit (samen met je logje) :

Het is een HP Pavillion dv 7

De vraag was :

Kan je het merk en de volledige type-aanduiding vermelden ?

De volledige type-aanduiding werd helaas niet geplaatst, voorbeeldje ter verduidelijking : HP Pavilion DV7-6B01ED

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben naar de winkel geweest en de schade vamt inderdaad niet onder garantie omdat het gevallen zou zijn. Maar hij is nooit gevallen, hij staat altijd op mijn bureau en is nooit echt verplaatst geweest. Kan de winkel zomaar zeggen dat het gevallen is? Ik vind dat je dat alleen mag zeggen wanneer je het kan aantonen met de pc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.