Ga naar inhoud

Hapering in cd


dannyke

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Zit met enkele vraagjes.

- Heb van Itunes muziek gedownload en op cd gebrand, maar soms zit er een hapering in de muziek die ik afspeel.

Hoe komt dit ?

- Hoe kan ik gedownloade muziek van itunes overzetten naar een USB-stick of overzetten naar de Windows Media Player

Momenteel kan ik alleen muziek cd's die ik op mijn pc geript heb, syncronisseren naar een usb-stick.

maar hier ook hoor ik soms een hapering.

Wie kan mij helpen.

Mvg

Danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met een hapering?

Hoe oud is die brander?

De snelheid verlagen en tijdens het branden geen andere activiteiten uitvoeren op de PC zou kunnen helpen.

Itunes liedjes staan in het aac formaat als ik mij niet vergis.

Je zou met een convertor programma (klik erop)die aac bestanden in een ander formaat en map kunnen zetten.

Zo kan je ze via WMP afspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met een hapering?

Hoe oud is die brander?

De snelheid verlagen en tijdens het branden geen andere activiteiten uitvoeren op de PC zou kunnen helpen.

Itunes liedjes staan in het aac formaat als ik mij niet vergis.

Je zou met een convertor programma (klik erop)die aac bestanden in een ander formaat en map kunnen zetten.

Zo kan je ze via WMP afspelen.

De hapering die ik bedoel is dat de muziek even over slaagt, soms 1x, soms meermaals na elkaar per afgespeeld lied.

Hoe verlaag ik de snelheid van het branden aub, misschien een domme vraag hoor maar ik ben niet zo thuis in computers.

Alvast bedankt voor de link naar de convertor en ik laat nog iets weten of het gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag dannyke,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.