Ga naar inhoud

~e5.0001


Aanbevolen berichten

Een interessant idee omtrent dit bestand - wat een kopieerbeveiliging is die vooral bij spelen van Electronic Arts en bij Macrovision wordt gebruikt - is dat het telkens contact legt via internet om deze beveiliging te testen. Als je firewall telkens dit uitgaand signaal blokkeert omdat bepaalde poorten op je PC niet open staan, zou je spel kunnen stoppen of uitvallen.

Heb geen idee of dat in de praktijk ook zo is, maar theoretisch lijkt me dit een aanvaardbare uitleg (ik heb hem ook maar gepikt van een Engels forum). Je zou eens kunnen proberen of je met een uitgeschakelde firewall dit probleem nog hebt. Blijft natuurlijk altijd een serieus risico om zonder firewall op het net rond te surfen, maar voor even moet dit wel kunnen. Maar daar beslis jij uiteraard zelf over.

Blijkbaar komt dit probleem ook niet voor bij alle PC's met EA-spellen, maar is het slechts in bepaalde configuraties dat de spellen niet correct blijven functioneren. Welke die specificaties dan zijn, is echter niet duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het uitschakelen van de Firewall en het toelaten van NFSMW helpen niet. Ook Battlefield 2142 doet het niet. Ik weet het zeker dat het een soor virus is! Kijk maar even op google. Tik maar in: ~E5.0001 en je zal zien dat iedereen zegt dat het eens soort virus is. Maar hoe je hem wegkrijgt? Dus het zal niet aan mijn firewall liggen.

Ik zal eens uitleggen wat mijn NFSMW doet:

Hij hapert een beetje en het beeld gaat zo heel raar gelijk dat je door de auto kan kijken maar dat je de banden nog ziet. Dat is maar 1 sec. dat het zo is. Maar het gebeurt heeldentijd tot hij plots vastloopt. Dan krijg je zwart scherm en moet ik PC weer herstarten met knop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het zeker dat het een soor virus is!

Kijk maar even op google

Je moet niet alles geloven wat er op google staat, en volgens mij is het geen virus.

Download hier het programam CleanUp!

Installeer het en start het programma op klik op CleanUp!.

Daarna log je acc af en dan terg aan, er zal nu een bestand komen, namelijk results.txt.

Post de inhoud ervan hier.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet niet alles geloven wat er op google staat, en volgens mij is het geen virus.

Download hier het programam CleanUp!

Installeer het en start het programma op klik op CleanUp!.

Daarna log je acc af en dan terg aan, er zal nu een bestand komen, namelijk results.txt.

Post de inhoud ervan hier.

Grtz

Wat bedoel je met "Daarna log je acc af en dan terg aan, er zal nu een bestand komen, namelijk results.txt.

Ik heb het al, ik heb mijn PC afgemeld en weer aangemeld maar er opent zich geen log met results.txt!

En in de map van CleanUp! kan ik het ook niet vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, ik weet echt niet hoe ik het kan oplossen. :(

Ik kan Windows XP opnieuw installeren maar ik heb die CD niet.

Ik heb alleen de Windows XP CD van Fujitsu Siemens en niet van HP.

Of maakt het niet uit? Want ik had het al eerder geprobeerd en toen hij geinstalleerd was had ik 2 maal Windows XP erop. Ene was Home Editon en andere Profecional Editon. Maar op die pas geïnstalleerde moest ik een code ingeven ofzo. Maar welke en hoe en wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zonet mijn laptop binnen gedaan en ze gaan Windows XP Home Edition opnieuw installeren. Ik denk dat dat wel zal helpen. Maar, moest ik ooit de oplossing voor dit probleem vinden ben ik van plan een website te maken om de mensen met dit iritant probleem te helpen. Maar ik weet niet of ik die oplossing ooit zal vinden. Eénige oplossing tot nu toe is je besturingssysteem opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.