Ga naar inhoud

Ik kan niet meer inloggen in Facebook!!!!!


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Redt me uit de brand. Sinds vandaag kom ik niet meer in mijn facebook account! Ik moet constant "even de tijd nemen mijn facebook-account te beveiligen", maar elke keer als ik bij stap 4 kom, lees: informatie bekijken, en ik bevestigen druk moet ik me opnieuw inloggen met mijn nieuwe wachtwoord en begin ik weer bij stap 1, "even de tijd nemen mijn facebook-account te beveiligen". Het lijkt een visieuze cirkel en ik heb het heeeeel hard nodig! Please help me zsm! Zo erg bedankt nu al!

Rob digibeet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet geprobeerd, wat houdt dat cache leegmaken in?

Hoi Rob digibeet,

Heb je volgende al eens geprobeerd?

  • andere browser
  • cache leegmaken

Groet,

Mako

---------- Post toegevoegd om 18:43 ---------- Vorige post was om 18:40 ----------

Heb net Firefox gedownload en dat maakt geen verschil....

Link naar reactie
Delen op andere sites

De map tijdelijke internet bestanden leeg maken ( cache) doe je zo:

Gebruik je Windows 7 of vista?

  1. Klik achtereenvolgens op Start dan op Configuratiescherm, op Netwerk en Internet en op Internetopties.
  2. Klik op het tabblad Algemeen en klik onder Browsegeschiedenis op Verwijderen.
  3. Klik op Alles verwijderen, klik op Ja om te bevestigen dat u de informatie wilt verwijderen en klik vervolgens op OK.

Oudere versies:

  1. Sluit Internet Explorer af.
  2. Sluit alle exemplaren van Windows Verkenner.
  3. Klik op Start, klik op Configuratiescherm en dubbelklik op Internet-opties.
  4. Open het tabblad Algemeen en klik onder Tijdelijke Internet-bestanden op Bestanden verwijderen.
  5. Schakel in het dialoogvenster Bestanden verwijderen het selectievakje Ook alle off line items verwijderen in.
  6. Klik tweemaal op OK.

Je kan het ook via deze fixit uitvoeren.

Een ander lid kon inloggen via deze site, lukt dat?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel. Het heeft helaas niet geholpen. Heb je nog een idee wat er aan de hand kan zijn als je ff heel diep graaft?

De map tijdelijke internet bestanden leeg maken ( cache) doe je zo:

Gebruik je Windows 7 of vista?

  1. Klik achtereenvolgens op Start dan op Configuratiescherm, op Netwerk en Internet en op Internetopties.
  2. Klik op het tabblad Algemeen en klik onder Browsegeschiedenis op Verwijderen.
  3. Klik op Alles verwijderen, klik op Ja om te bevestigen dat u de informatie wilt verwijderen en klik vervolgens op OK.

Oudere versies:

  1. Sluit Internet Explorer af.
  2. Sluit alle exemplaren van Windows Verkenner.
  3. Klik op Start, klik op Configuratiescherm en dubbelklik op Internet-opties.
  4. Open het tabblad Algemeen en klik onder Tijdelijke Internet-bestanden op Bestanden verwijderen.
  5. Schakel in het dialoogvenster Bestanden verwijderen het selectievakje Ook alle off line items verwijderen in.
  6. Klik tweemaal op OK.

Je kan het ook via deze fixit uitvoeren.

Een ander lid kon inloggen via deze site, lukt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klinkt misschien dom, maar let erop dat wanneer je een nieuw wachtwoord kiest je niet hetzelfde neemt als je voorgaande. Mogelijk raak je door het inloggen met een "nog steeds niet veranderd wachtwoord" in een loop.

Lukte het via de site die clarkie aangaf? Zie bericht #4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag rob digibeet,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.