Ga naar inhoud

Recovery van geformateerde externe harde schijf


bramsmets

Aanbevolen berichten

Beste allen,

Ik heb gisteren stomweg bij de formatatie van een pc mijn external harddisk mee gewist. Er staat echt wel belangrijk informatie op, zoals verschillende backups. Ik zou deze echter graag allemaal terugkrijgen. Wat kan ik hier het best voor doen? Het gaat om een WD Pasport 125 GB, USB 2.0. Mijn pc draait onder MS Vista Home Premium. HELP!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als dat niet werkt, probeer dan even met rstudio. Ik heb dat al vaker gebruikt bij dergelijke "foute acties", en heb daar tot nu toe eigenlijk bijna altijd een vrij goed resultaat mee.

Rstudio kost wel vrij veel om aan te schaffen, maar als het om belangrijke gegevens gaat is het natuurlijk wel te verantwoorden (grote voordeel is dat je met de demo al kan zien wat hij gaat kunnen terughalen, en dat je kleine files al eens kan bekijken om te zien of ze wel goed teruggehaald kunnen worden). Je weet dus als je het koopt wat je terug gaat krijgen met het programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.