Ga naar inhoud

picasa


Janneke2705

Aanbevolen berichten

Sinds kort geef ik computer les aan ouderen, maar dat heb ik weer, mijn eerste klant is iemand die programmatjes op zijn computer heeft staan die ik niet ken. Nou weet ik meestal wel hoe ik info moet vinden en heb de meeste problemen ook weten op te lossen voor hem. Maar picasa, daar kom ik niet uit. Hij heeft dus het programma op zijn computer staan, dat ding staat volledig vol met fotos, maar als ik die fotos in een gewone map wil vinden zodat ik ze over kan zetten op zijn i-pad (ja die heeft ie ook...) zijn alle fotos verdwenen en niet kopieerbaar uit picassa... wat moet ik hier nou mee? hoe krijg ik de bestanden uit picassa, op zijn gewone hardeschijf en vanuit daar op zijn i-pad?

---------- Post toegevoegd om 20:30 ---------- Vorige post was om 20:29 ----------

windows verkenner heb ik overigens al geprobeerd, net als gewoon kopieeren en ctrl c/ ctrl v

Link naar reactie
Delen op andere sites

van picasa? die had ik al te pakken.. stonden alleen geen fotos bij...
Neen, niet van Picasa zelf, maar wel van de mappen waaruit de foto's naar Picasa zijn verstuurd. Dan kom je bvb. uit in mappen als "Mijn Afbeeldingen", "Mijn scans" of mappen die de gebruiker zelf heeft aangemaakt om zijn oorspronkelijke foto's in te plaatsen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.