Ga naar inhoud

Problemen met opstarten


Kney

Aanbevolen berichten

Mijn PC staat meestal in slaapstand.

Kunnen er door gevolg van een stroomonderbreking, problemen ontstaan met het opstarten?

De kuisvrouw had namelijk de stroomkabel van de voeding uitgetrokken bij het kuisen.

Het eerste wat er gebeurde toen ik thuiskwam van het werk.

Ik start mijn PC op (Windows 7).

En dan komen er rare tekens, smiley's in verschillende kleuren over heel het scherm.

Dan laad de PC even door tot als hij zegt "HDD failure" en terug opnieuw begint.

De PC is momenteel binnen in de winkel.

Eerst dachten ze dat er problemen waren met de grafische kaart en/of moederbord maar deze bleken OK te zijn.

1 opmerking wel: toen ze mijn grafische kaart erin staken, kwamen er dezelfde tekens op die ik kreeg, nadien testen ze met een andere kaart van in de winkel, geen problemen, start gewoon door. Achteraf terug mijn kaart erin en start ook door, en dan de derde keer weer niet.

Nadien hebben ze alle verschillende componenten getest en hier was alle ook OK.

Toen kwamen ze uit bij de HDD. Met mijn HDD geraken ze niet altijd opgestart en met een vers geïnstalleerde HDD wel.

Kan dit allemaal gewoon maar gebeuren door die stroomonderbreking of zou het aan iets anders kunnen liggen?

(Dit is nodig voor de verzekering)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.