Ga naar inhoud

[OPGELOST] google problemen


Aanbevolen berichten

Je moet me verbeteren als ik fout ben - ik ken het pakket niet helemaal juist - maar is die ESET Smart Security geen combinatiepakket van NOD32 Antivirus + Antispyware + Firewall + Antispam ? Als al die programma's je een permanente beveiliging bieden, zou ik enkel daarvoor kiezen.

Als mijn idee klopt dan zou ik zeker die Norton (dat is ook een antivirus) uninstallen. Twee antivirusprogramma's durven wel eens problemen opleveren. En die NOD32 is zeker beter (of minstens even goed) en minder systeemvretend voor je PC.

Die AdAware met Adwatch lijkt me identiek aan die NOD32 Antispyware, maar daar lijkt me het dubbel gebruik geen probleem. Als dit een betalende versie is (met actieve Adwatch lijkt me dat wel het geval te zijn), betaal je natuurlijk dubbel voor hetzelfde wat NOD32 ook al doet. Bij het vervallen van het abonnement moet je daar dan maar eens over nadenken wat je er mee aanvangt.

Die Spyware Doctor is zeker OK, maar ik neem aan dat dit een trial-versie is die vervalt na een bepaalde periode. Dan zou ik die zeker niet aankopen, als je al over dat hele ESET-pakket beschikt.

De firewall van Windows is minder geschikt dan alle andere (omdat hij enkel de ingaande aanvallen blokkeert en niet de eventuele uitgaande). Vermits er ook in je ESET-pakket eentje zit, zou ik deze activeren en de Windows uitschakelen.

Met dat ESET-pakket (zoals ik het inschat) lijk je me voldoende beveiligd te zijn, als alles actief is tenminste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nu je het zegt is mijn eset pak idd goed genoeg voor heel mijn pc te beveiligen. dus mag ik die adwatch uninstallen? nou ja, ik denk dat ik die gewoon laat staan voor dubbele beveiliging. maar die norton scan, dat is alleen maar een scan. die was ook bij dat google pack. die heeft geen real time protection. die scant en verwijdert alleen als ik het zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Adwatch verbruikt nogal wat systeembronnen voor zijn real time protection, maar als dat geen probleem is, zou ik die ook - samen met het ESET-pakket - behouden.

Het verwijderen van die NORTON levert normaal altijd problemen op. Met dit tooltje van Symantec zelf, moet je (normaal) probleemloos die virusscanner kunnen verwijderen. Succes ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.