Ga naar inhoud

windows 7 update probleem... geen idee waar het zit...


vero83

Aanbevolen berichten

Ik heb een medion pc van 3/2011 en heb deze een tijd niet gebruikt, nu ondertussen een maand in gebruik heb ik zoals zoveel een update miserie.... of het dat sp1 is weet ik niet.

Naar medion gebeld en uitleg gevraagd, dus dat bestandje wat afgehaald en op de c geplaatst maar als ik dat open krijg ik een zwarte kader met installing sp1: en voor de rest niks...

Geen idee wat ik moet doen, ook mijn lijst van updates word weer elke dag langer

maar ik heb vorige week bij het opstarten een F11 gedaan en volledig opnieuw begonnen waarna hij 78 updates heeft gedaan gedurende 2 dagen. En de lijst geeft aan dat tot 12/5 alles voltooid is maar vanaf dan begint het weer...

Gaat het nu over die sp1? of over andere updates? KB en een hoop nummers...

heb een prtscn gemaakt van de nr's maar als ik op google zoek erna dan word ik net niks wijzer

kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag het resultaat van de tip in post 2.

Aanvullend:

Wanneer je bij het afsluiten van je pc merkt dat er nieuwe updates zijn gevonden sluit je op dat moment beter niet af, maar ga je beter eventjes via Windows Update (configuratiescherm --> systeem en beveiliging --> Windows Update) kijken naar de aangeboden updates...selecteer wat je wil installeren, voer de installatie uit en indien de updates dat vragen : start je systeem opnieuw op...sluit pas volledig af na de installatie van de updates...

Het duurt misschien een paar minuutjes langer, maar het bespaart je een aantal mislukte updates en het levert je een up-to-date systeem op.

Neem ivm het installeren van SP1 zeker dit (klik er op) topic eens grondig door.

Als je een foutmelding krijgt, kan je er dan met het knipprogramma (klik er op) een afbeelding van maken en die in een volgend bericht hier op het forum plaatsen (klik er op)?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik ga die tip 2 eens proberen, maar de fout zit hem niet in de updates die zijn zogezegd voltooid, het is bij het opnieuw opstarten dan zegt die configuren van het systeem en dan zegt die fout bij configuren en sluit die opnieuw af.

Ik zal van alles wat ik doe een printscreen maken, maar over die installatie van die sp1, heb ik op het forum al veel gezocht.

Maar ik ben gene computer kenner dus sommige dingen zijn echt wel chinees, ook spreken ze dikwijls van foutmeldingen bij sp1 die ik niet krijg of een melding van installatie mislukt ook niet, enkel over het configuren van het systeem en bij de updates de nr.

ik ga het wel pas morgenavond kunnen doen daar ik straks weg moet.

Hoe krijg ik documenten hier ingevoegd :-)

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.