Ga naar inhoud

documenten


Aanbevolen berichten

bedankt alvast ik heb windows seven 64bit premium ik kan mijn sollicitatie documenten wel openen maar niet bewerken vroeger had ik windows xp professionel al verschillende software gedownload adobe reader foxit reader apache maar elke keer gaat deze open in windows viewer

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt alvast ik heb windows seven 64bit premium ik kan mijn sollicitatie documenten wel openen maar niet bewerken vroeger had ik windows xp professionel al verschillende software gedownload adobe reader foxit reader apache maar elke keer gaat deze open in windows viewer

Rechtermuisknop op bestand. Openen met... aan klikken dan kies standaard programma.

Kies het programma dat je wilt en vervolgens het vinkje onderaan aanvinken zodat de instelling bewaart blijft.

Klik dan op OK

Link naar reactie
Delen op andere sites

sollicitatie documenten is een word document is geopend met windows word viewer

---------- Post toegevoegd om 19:38 ---------- Vorige post was om 19:31 ----------

word document alle standaard programma geopend kan het document niet bewerken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtsklik op je document (het document mag niet open staan) en kies Openen met... (en dan eventueel Standaardprogramma Selecteren...). Kies dan het programma waarmee je document altijd moet geopend worden. Vergeet ook niet het vinkje te plaatsen bij "Dit type bestand altijd met dit programma openen".

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.