Ga naar inhoud

D:\ schijf volledig gewist


Bartv

Aanbevolen berichten

Na dat ik het programma Free Music Zilla gebruikt heb en het afgesloten had was mn D:\ schijf helemaal gewist. Ik heb naar de instellingen van dat programma en ik heb gezien dat hij na het afsluiten de tijdelijke bestandenmap wist, wat zonder dat ik wist de D:\ schijf was :'(

Weten jullie misschien hoe ik het makkelijkst aan m'n oude bestanden geraak en welke software het best hersteld?

Dank bij voorbaat,

Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Check ff je prullenbak, je weet maar nooit dat daar iets in zit...

gratis software voor te herstellen ken ik niet. Ik gebruik altijd r-studio voor te recoveren (werkt echt goed) maar dat kost 49$. Met de huidige dollarkoers heb je natuurlijk het geluk dat dat maar rond de 30€ meer is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

mja bij muziek recoveren gebeurt dat wel vaker dat je files door elkaar gedraait zitten, daar is (zelfs met duurdere programma's zoals r-studio of getdataback) vaak weinig aan te doen buiten opnieuw rippen vanaf de cd's

JE zou hier eens kunnen kijken (let wel op met wat je installeert, ik ken die programma's zelf ook niet & weet dus niet of ze goed zijn); Free data Recovery Software Roundup! (All freeware data recovery tools.)

maar ik vrees er een beetje voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.