Ga naar inhoud

Spamfighter Pro


Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik Spamfighter uitgebreid van standaard naar Pro om van vervelende (penis...) spam af te geraken.

De spamberichten komen nog steeds binnen in mijn spammap. Ik zou daar willen van afgeraken. Iedere spam heb ik op de zwarte lijst gezet maar er komen er nog steeds binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is dat toch de logische werking van Spamfighter. De SPAM-berichten worden afgevoerd naar de speciale Spamfighter-map. Spamfighter pikt de berichten pas op als ze op je PC verschijnen en zet hen dan in de afgesloten ruimte van de eigen map. Je kan een aantal afzenders op de zwarte lijst zetten, maar elke nieuwe afzender van SPAM zal weer tot in je mailbox komen en daar afgevoerd worden naar de Spamfighter-map.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat de behandeling van SPAM betreft is er weinig verschil tussen de free- en proversie. Bij de PRO zitten een aantal mogelijkheden (gebruik voor professionelen, geen tekst van Spamfighter op uitgaande berichten, e.d.), maar geen fundamenteel andere wat de behandeling van SPAM betreft. Kijk HIER eens voor de vergelijking tussen de twee versies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.