Ga naar inhoud

Nieuwe (game) pc


Aanbevolen berichten

Beste

Bedankt!

Kan ik dit nu kopen bij Azerty? Moet ik extra verzendkosten betalen omdat ik in Belgie woon?

Bedankt

EDIT:

ik heb je samenstelling iets aangepast: een andere 600 watt voeding die iets goedkoper is, goedkoper ram geheugen en een goedkoper moederbord. ik heb je cpu ook veranderd voor een i7 in plaats van een i5.

Klikje

aangepast door guilliano
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een ouder versie processor gebruikt terwijl ik de nieuwe processor had genomen.

De moederbord heeft geen pci-e 3.0 slot voor uw pci-e 3.0 videokaart.

Bovenop ondersteund de gekozen processor pci-e 3.0 niet

Daarbij is mijn samenstelling sneller dan de uwe.

Bovendien is de mijn moederbord geschikt voor toekomstige upgrade.

Zoals bij elke shop dient je verzendingskosten te betalen.

Je moet meer betalen omdat je in België woont maar de prijzen zijn daar ook veel goedkoper dan België

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg het volgende antwoord van een vriend:

"je samenstelling is niet sneller omdat Pci2.0 genoeg bandbreedte aan bied voor je videokaart en kan de kaart dus nog steeds zijn volledige kracht kan benutten

er zijn vrijwel geen videokaarten op de markt die Pci-e 2.0 vol trekken zoals je zelf al zij het is toekomst gericht

de Ivy bridge processors zijn nauwelijks sneller het enige voordeel van een ivy bridge processor is dat ze zuiniger in energie zijn en minder hitte produceren

verder zal een i7 2600 met hyper threading support je meer voordeel geven dan een i5 zonder hyperthreading support vanwege de 4 extra virtuele cores"

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.