Ga naar inhoud

Geen bureaublad/taakbalk meer na verwijderen ukash/plitievirus, computer werkt wel


riv

Aanbevolen berichten

Op een van onze compueter zat het politievirus. Dat is er af, dankzij info gevonden op dit forum. Maar nu heb ik geen bureaublad meer en geen taakbalk. Ik moet dus alles opstarten via ctrl/alt/del en dan windows taakbeheer. Vrij omslachtig. Hoe krijg ik nu mijn bureaublad/taakbalk terug? Explorer opstarten haalt ook niet uit. Alles werkt verder 100%, internet/netwerkverbindingen,programma's etc. etc. Alleen geen bureaublad/taakbalk..... :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Unhide.exe naar het bureaublad, als u een melding krijgt dat het bestand mogelijk onveilig is kunt u dit negeren.

  • Dubbelklik op "Unhide.exe" om de tool te starten.
  • Let op!!! Windows Vista & 7 gebruikers dienen "Unhide.exe" als administrator uit te voeren "Rechtermuisknop uitvoeren als administrator",
  • Wacht rustig af totdat de tool gereed is en doe in de tussentijd verder niets op de computer.
  • Als de tool gereed is krijgt u het onderstaande scherm te zien, met de melding "Your files should now be visible"
    • 4d9d78e700801-unhide..jpg

    [*] Vermeld in uw volgende bericht of u deze melding heeft gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie.

Ik heb het programma gedownload en gestart.

Nu krijg ik eerst de volgende melding in een nieuw venstertje :

"Windows - Geen schijf" (met een rood kruis er onder) en de volgende tekst : Exception Processing Message c0000013 Parameters 75b0bf7c 4 75b0bf7c 75b0bf7c

---------- Post toegevoegd om 11:08 ---------- Vorige post was om 11:06 ----------

Ik heb vervolgens op doorgaan geklikt en dan begint de compter wat te doen. Uiteindelijk kreeg ik het schermpje dat hij klaar was en het eea weer zichtbaar moest zijn. Ik zie nog niets. Nu heb de NOD uitgezet, stond nog aan, en toch weer dat kruis bij het opnieuw starten van het programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens met rechtsklikken op je bureaublad. Kies dan voor "Beeld" en kijk eens of er vinkjes staan bij "Bureaubladpictogrammen weergeven" en "Bureaubladgadgets weergeven". Zo niet, zet daar even een vinkje en laat het resultaat even weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is geen bureaublad dus kan ik er niet op klikken. Of beter gezegd, ik heb wel een plaatje als achtergrond maar als ik er op klik gebeurd er iets. Nu heb ik bij docs & sett. bureaublad opgezocht, daar staat een icoontje "bureaublad weergeven". Als ik daar op klik gebeurd er ook niets. Ik denk dat je op de een of andere manier toch bij het bureaublad moet kunnen komen. Er staat een plaatje, windows achtergrond met gras en heuvel, maar verder helemaal niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.