Ga naar inhoud

usb stick wekt niet onder xp.


Aanbevolen berichten

Ik heb een usb stick, Sandisk cruzer 8GB, welke wel werkt op de laptop met Windows 7 maar niet onder windows XP op de PC.

Wanneer ik hem gebruik op de pc en het scherm "Deze computers" aanklik wordt hij wel als verwisselbar schijf aangegeven, maar ik kan niet zien wat er opstaat of iets naar toe kopieéren.

Ter kennisgeving, mijn computer kennis is maar matig.

Hopelijk kan iemand mij op simpele wijze verder helpen.

aangepast door Sterremos
tik fout
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je een printscreen maken van je schijfbeheer en die printscreen plaatsen in je volgende bericht.

Schijfbeheer bereik je als volgend:

  1. Klik op Start en klik op Configuratiescherm.
  2. Klik op Prestaties en onderhoud , klik op Systeembeheer en klik op Computerbeheer. Klik in de consolestructuur op Schijfbeheer.

Hoe je de afbeelding in een volgend bericht kan plaatsen lees je hier. (klik erop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het schijfbeheer voor je ziet druk je op de knop "printscreen" (staat meestal rechtsbovenaan je toetsenbord).

Open het programma paint, te bereiken via start-> alle programma's-> Bureau- accessoires.

Klik er op de knop plakken.

Sla de afbeelding op.

Plaats dan de afbeelding in je nieuwe bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het in paint plakken krijg wel het beeld schijfbeheer, maar ook daarvoor de afbeelding van het bureaublad.

Wanneer ik deze in het berichtje verwerk, krijg ik de mededeling dat de afbeelding te groot is.

Ik kan begrijpen dat je een beetje moedeloos van mij wordt en je mag het hier ook wel bij laten.

Ik koop wel een nieuwe en bedankt voor je hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.