Ga naar inhoud

C-schijf niet toegankelijk en kan geen programma's meer installeren.


frank18

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Sinds afgelopen week heb ik een probleem met waarschijnlijk mijn gebruikersrechten.

Ik was op zoek naar een bestand op de c-schijf die automatisch door excel was aangemaakt. Die kon ik niet vinden dus heb ik wat met de instellingen lopen stoeien. Verborgen mappen weergeven en beveiliging etc. Kon uiteindelijk dat bestand nog niet vinden terwijl ik wel wist waar die zou moeten staan, want dat gaf excel aan. Vervolgens maar laten zo als het was en ik bij de volgende keer opstarten kon ik bijna niks meer. Ik startte google chrome op maar die startte niet meer op. Daarnaast was ook niks meer echt actief zoals virusscanner e.d. Vervolgens systeemherstel gedaan en toen deed gelukkig de meeste programmas het weer. Kon weet op internet, maar dan gaf die wel aan dat vorige keer de het niet goed was afgesloten en of ik het wou herstellen (die melding krijg ik nu nog steeds als ik elke keer google chrome opstart). Daarna beetje zoeken op internet wat het probleem kon zijn. Ik wou een scan uitvoeren ivm virus oid en ik kon die niet meer updaten. Daarnaast kon ik ook geen andere programmas meer installeren en was mijn c-schijf via deze computer niet meer bereikbaar. (ik kan wel de c-schijf is als ik bijv. bij start c:/windows intyp). Waarschijnlijk is er dus iets veranderd met de de rechten die ik heb. Ik heb wel inmiddels een extra account aangemaakt (administrator) maar ook daarop kan ik ook niet veel meer aangezien mijn account naast administrator ook administrator rechten heeft.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem (c-schijf weer normaal kunnen benaderen en programma's/updates kunnen uitvoeren) kan oplossen ?

Groet,

Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.