Ga naar inhoud

Heb nieuwe 'gaming' laptop nodig


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik zou graag een nieuwe laptop willen aangezien ik net klaar ben met de middelbare school en ga studeren / veel weg etc..

Ik heb momenteel al een goede pc waar ik op kan gamen maar krijg daar steeds minder tijd voor, vandaar een laptop. Ook kan ik met die laptop naar m'n vrienden en daar gaan gamen, wat moeilijk is als je een pc hebt..

Ik zou dus graag een nieuwe laptop willen die spellen als Guild Wars 2 en Saints Row the Third gewoon aankan, het liefst op med/high settings eigenlijk aangezien ik nogal let op details..

Ik weet dat het duur is, maar zou niet al te veel willen spenderen. Het liefst blijf ik rond de €600

Heb al dingen gezien, zoals de Lenovo Ideapad Y570 (i5 editie) en de HP Pavilion dv6-6180

Heeft 1 van jullie misschien nog ideeën over andere laptops? En kan ik met 1 van die 2 laptops hier goed gamen?

Bedankt voor het lezen/reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic verplaatst naar subforum Aan- en verkoopadvies.

Wanneer ik de systeemvereisten van de games bekijk en dan kijk naar het te spenderen budget dan kan ik enkel besluiten dat je op zoek bent naar het onvindbare...:dong:

Voor €600 heb je een prima basislaptopje, maar geen degelijke game-laptop, hiervoor dien je je budget op te schroeven naar minimum €1200 en liefst richting €1500.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat dacht ik al, €600 is best weinig voor een laptop.. Heb wel een Lenovo Ideapad Y570 gevonden met de volgende specs op ebay (€600-€700):

  • Processor: Intel Core i7-2670QM processor (quad-core, 2.20GHz, 6MB cache)( )
  • Operating system: Genuine Windows® 7 Home Premium 64 - English
  • Display: 15.6" HD WXGA (1366 X 768) LED Backlight w/ 2.0MP Camera"
  • Graphics: NVIDIA® GeForce® 555M
  • Memory: 8GB (2 X 4GB) PC3-10600 DDR3 1333MHz SDRAM SODIMM Memory
  • Hard Drive: 750GB, 5400RPM Serial ATA 2.5" Hard Drive
  • Optical Drive: DVD Recordable 8x Max Dual Layer

Dat lijken me toch specs waarmee je gemiddeld goed mee zou kunnen gamen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt...nu, die Lenovo Ideapad Y570 is geen echte game-laptop, dus de temperaturen onder belasting kunnen mettertijd wel een probleem worden.

Hou er rekening mee dat de laptop een andere toetsenbord kan hebben en het mogelijk geen nieuwe is...hoe zit het verder met: de garantie, het mogelijke verschil in netspanning (land van herkomst ?...), de BTW, de invoertaksen en het verzekeren van de verzending ?...:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben van plan om een nieuwe laptop te kopen voor m'n nieuwe studie, maar vooral op erop te gamen natuurlijk! Ik ben dan deze 2 laptops tegengekomen..

1) Lenovo Ideapad Z580 specs:

• Intel Core i5-3210M (quad core)

• 8 GB

• 750 GB HDD

• NVIDIA GeForce GT 630M (2 GB)

2) Acer Aspire 5560G-83528G75MN specs:

• AMD A8-3520M

• 8GB

• 750 GB

• AMD Radeon HD 7670M

Graag zou ik van jullie willen weten welke beter is om te gamen en welke beter is om andere dingen te doen zoals internetten/filmpjes kijken etcetera..

Beide laptops zijn ongeveer €600, mochten jullie een andere laptop weten die rond de €600 is en beter is dan 1 van deze twee, dan hoor ik dat graag.

Bedankt voor het lezen en de eventuele reacties!

aangepast door Jony77
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.