Ga naar inhoud

wmp12


grijzegeus

Aanbevolen berichten

aan asus

neen ik heb geen probleem enkel dat ik me afvroeg moet er steeds systeemherstel worden uitgevoerd omdat de wmp niet werkt vind ik niet zeer logisch want systeemherstel betekent voor mij "terugzetten naar een vroegere datum" en dat betekent voor mij al hetgeen na die die datum is gewijzigd dus, moet opnieuw worden geïnstalleerd

daarom mijn vraag of zou een andere oplossing om dat ene te herstellen bestaan?

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijke bestanden blijven onaangeroerd bij een systeemherstel, software die na de datum van het herstelpunt is geïnstalleerd moet je inderdaad opnieuw installeren.

Kijk eens of het onderstaande het probleem oplost:

Klik op start (Windowsknop links onderaan) --> configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen.

Klik nu in de linker kolom op Windows-onderdelen in-of uitschakelen.

Er opent zich een nieuw kleiner schermpje, hier klik je op het plusteken voor Mediaonderdelen...haal het vinkje weg bij Windows Media Player en bevestig met een klik op ok.

Herstart de pc en ga opnieuw naar Windows-onderdelen in-of uitschakelen...plaats het vinkje bij Windows Media Player terug en bevestig opnieuw met een klik op ok.

post-20447-1417704948,879_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.