Ga naar inhoud

[OPGELOST] MSN virus, proberen oplossen, maar nog steeds problemen


Aanbevolen berichten

Ik maak nu nog de prullenmand leeg, en dan denk ik dat het probleem opgelost is.....of heb ik nog iets over het hoofd gezien?

Als ik jou was zou ik nu nog even alle oude herstelpunten verwijderen en een neiuw herstelpunt aanmaken met systeemherstel. Zo heb je een brandschone situatie om op terug te vallen.

En ik zou ook nog even een cleaning doen. Mijn aanbevolen programma is CCleaner, maar ook anderen mag je gebruiken. Kies je voor CCleaner doe dan even dit :

Download CCleaner.

Installeer het en start het op. Klik in de linkse kolom op “Opties”. Selecteer het tabblad ‘Geavanceerd’ en haal het vinkje weg voor “Verwijder alleen tijdelijke bestanden in de Windows systeemmap die ouder zijn dan 48 uur” en sluit hierna het programma.

Start CCleaner op en klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scannen voor fouten’. Als er fouten gevonden worden klik je op ”alle fouten herstellen” en ”OK”. Sluit hierna CCleaner terug af.

ALVAST SUPER BEDANKT VOOR DE VLOTTE EN ZEER SNELLE HULP!!!!!!!!!
Graag gedaan ... het was leuk werken met jou. En winnen van de PC geeft altijd een pak voldoening :laugh::laugh::laugh:
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ccleaner had ik al op laptop staan...alle handelingen uitgevoerd.

Ok, domme vraag: verwijderen systeemherstelpunten? dmv uitschakelen systeemherstel, computer heropstarten en dan weer inschakelen van systeemherstel en herstelpunt aanmaken? (zie immers bij instelling van systeemherstelpunt -dat kalendertje- geen optie om punten te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is het uitgebreide verhaal :

- Ga naar Start/Alle programma's/Bureau-accessoires/Systeemwerkset/Systeemherstel.

- Klik in de linkerhelft van het venster op "Instellingen van systeemherstel".

- Zet een vinkje voor "Systeemherstel uitschakelen".

- Klik "Toepassen".

- Windows vraagt of je dat zeker weet.

- Klik "Ja".

- Klik "OK".

- Start de pc opnieuw op.

- Ga weer naar Start/Alle programma's/Bureau-accessoires/Systeemwerkset/Systeemherstel.

- Je krijgt de melding: "Systeemherstel is uitgeschakeld. Wilt u systeemherstel nu inschakelen?"

- Klik "Ja".

- Verwijder het vinkje voor "Systeemherstel uitschakelen".

- Klik "Toepassen".

- Klik "OK".

- Start de pc opnieuw op

- Er is nu een nieuw herstelpunt aangemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.