Ga naar inhoud

Draadloos netwerk


Robra

Aanbevolen berichten

Dag

Telkens wanneer ik mijn pc opstart krijg ik geen verbining met mijn draadloos netwerk,als ik op Hercules WIFI station druk,Vraagd hij steeds om een netwerkadres te verkrijgen plus de eerste zes cijfers van mijn MAC router,maar er staan zodanig veel getallen op die router onderaan,ik heb er reeds een hele hoop geprobeerd maar hij herkend geen enkeke.hoe ik dat oplossen?

Met vriendelijke groeten

Robra

Link naar reactie
Delen op andere sites

met een kabel van pc naar router werkt het normaal en kan ik op internet,maar met draarloos krijg ik geen verbinding.

pc is van DVD R/RW R DL

dit staat op de router onderaan

Router/AP CONCEPTRONIC C54APRA 00805A37068A 8714909 005838

MVG

Robra

---------- Post toegevoegd om 12:20 ---------- Vorige post was om 12:18 ----------

Ik heb ook een laptop en die werkt perfect met dezelfde router

Link naar reactie
Delen op andere sites

pc is van DVD R/RW R DL
Dit is een aanduiding die op het dvd station staat maar het is niet het merk of model van de pc.

Kijk eens bij apparaatbeheer of er een gele driehoek of rode X staat bij de netwerkadapters.

Maak een afbeelding het apparaatbeheer als de netwerkadapters allemaal zichtbaar zijn en voeg deze afbeelding toe aan je volgend bericht.

Met paint een afbeelding maken.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geg PC

Merk Spiegelbeeld DTD

Intel Celeron D processor 346

Memoire 512 Mb DDR RAM

Harde schijf 80 Gb

Apparaatbeheer vind ik niet ,als ik doe volgens jullie gegevens,dus Start-Configuratiescherm-Systeem krig ik een scherm Systeemeigenschappen en kan ik dus niet naar Apparaatbeheer gaan.Al deze berichten gaan nu wel draadloos op mijn vaste pc maar telkens ik hem afleg en heropstart krijg ik ZEER MOEILIJK verbinding met het internet,klik ik dan op WIFI icoon dan zegt dit steeds NETWERKADRES VERKRIJGEN

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.