Ga naar inhoud

geheugendump


sers

Aanbevolen berichten

Via optie 6) system setup kwam ik in Boot Sequence

Daarin staan 3) Harddiskdrive C en 4) IDE CD ROM device met bij elk een vinkje daarvoor.

Is dit wat u bedoelt en is het mogelijk dat ze allebei aan staan?

mvg

PS Kreeg vandaag toch wer een geheugendump

---------- Post toegevoegd om 23:16 ---------- Vorige post was om 23:09 ----------

ter verdere info. Als ik opstart zit er nooit een cd rom in de desktop

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de memtest gecopied naar een cd-tje en uitgepakt

Er staat nu op de cd MT420 Iso 1,75 MB

Toen heb ik in het boot device programma 3) Hardisk drive c het vinkje weggehaald zodat hij alleen start van de cd rom drive

Als ik dit doe dan komt hij met een zwart scherm met een mededeling >>>press f1 to retry boot of press f2 to setup

Ik doe dus wat fout maar wat

Link naar reactie
Delen op andere sites

ter verdere info>>>Ik heb de 2de optie hier beneden gedownload en uitgepakt. dus >>>Download - Pre-Compiled Bootable Binary (.zip)

-= Download (Pre-built & ISOs) =-

Here is some pre-compiled distributions of memtest86+. Memtest86+ comes in three different way, first is a pre-build bootable ISO, second is a bootable binary and third an installable package for creating a bootable floppy. Third version are compressed in .zip and .tar.gz.

** Memtest86+ V4.20 (25/01/2011) **

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar die bedoelde ik ook.

Verkeerd gecopied in mijn bovenstaande antwoord

Ik heb dus Pre-Compiled Bootable ISO (.zip) gedownload, uitgepakt en op cd gebrand.

Vervolgens in de boot setup harddisk uitgeschakeld en alleen cd rom drive laten staan.

Dan komt ie met retry press F1 en setup press F2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn rechter muisknop copy ik hem naar de cd rom.

Hij zegt inderdaad dat er dan mogelijk gegevens verloren gaan.

Wat te doen?

---------- Post toegevoegd om 10:56 ---------- Vorige post was om 10:54 ----------

Ik heb geen speciaal brandprogramma. Voor mijn Video's gebruik ik een programma van Magic Video.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.