Ga naar inhoud

Politie Ukash Virus


Aanbevolen berichten

Oke, nu wil ik mijn eerste herstelpunt bewaren en de andere verwijderen....hoe kan ik die andere verwijderen en toch die eerste bewaren?? Dit lukt mij niet handmatig....:hmmmm2::hmmmm2:
Goede vraag ... heb dit ook even nagekeken en zie ook niet meteen een mogelijkheid om slechts een deel van de herstelpunten te verwijderen :dong: aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog wat verder gezocht en Microsoft is duidelijk :

U kunt geen afzonderlijk herstelpunt verwijderen. U kunt ofwel alle herstelpunten verwijderen, ofwel alle herstelpunten behalve het meest recente herstelpunt verwijderen.

Gezien de speciale situatie lijkt het me dan best dat je alle herstelpunten behoudt. Hou er dan wel rekening mee dat de laatste herstelpunten mogelijk licht besmet zullen zijn en dat je deze later beter niet terugzet. Je kan ook nu een nieuw herstelpunt maken (de PC is weer clean) en daar bij de omschrijving een duidelijke indicatie aan geven dat het nà je Ukash was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.