Ga naar inhoud

4-Day Weater Forecast


Velibor

Aanbevolen berichten

Betreft toestel Balance Meteo:La Crosse Technology (Australia) - WF-5000

die enkele jaren heb aangekocht.(Makro)

Ik heb er ook een CD met installatie bijgekregen.

INSTALL_1940 4-Day Forecast.

Dit werkte voorbeeldig met Windows 7 32bit XP. Maar nadat ik de software had verwijderd, Werd het onmogelijk, deze opnieuw te installeren.

Wanneer ik de installatieschijf gebruik krijg ik als antwoord : 'Unable to download the .exe file for installation due to network/firewall restrictions. Click (Download) to download the zipped version for installation.' Na 'download' verschijnt : Unable to download the .zip file for installation. Please insure that you are connected to the internet.

Uiteraard heb ik internetverbinding.

Kunt mij helpen aub.

Met vriendelijke groet,

Velibor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"due to network/firewall restrictions" zou kunnen betekenen dat je firewall de download tegenhoudt. Kan je die firewall (indien aanwezig) niet uitschakelen ?

Op welke website probeer je de download van dit programma te doen ?

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft "due to network/firewall restrictions" is het zo, dat op die pc met Windows 7 32bit, AVAST FREE heb geïnstalleerd.Het programma software komt NIET van een website maar wel van een CD-ROM die ik bij de aankoop (Makro) erbij heb gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ! Maar ik vraag mij af, ondanks de CD software, dat ik dit NIET meer kan installeren, NIET op een pc met XP, NIET Windows 7 32 bit, laat staan met Windows 64 bit ! Met Windows 7 32 bit heeft de software gedraaid en dit over enkele dagen terug !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat zal niet meer gaan. Waarom ? omdat ik de pc met windows 7 32 bit heb geformatteerd naar fabriek instellingen ! Vandaar. Dus dacht ik ! Ik zet de software via de verkregen CD er terug op en klaar is kees! Maar het lukt mij niet ! Eigenlijk is het onwaarschijnlijk dat men via een CD met de installatie software + driver inbegrepen, dit NIET meer kan installeren !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat zal niet meer gaan. Waarom ? omdat ik de pc met windows 7 32 bit heb geformatteerd naar fabriek instellingen ! Vandaar. Dus dacht ik ! Ik zet de software via de verkregen CD er terug op en klaar is kees! Maar het lukt mij niet ! Eigenlijk is het onwaarschijnlijk dat men via een CD met de installatie software + driver inbegrepen, dit NIET meer kan installeren !
Dan zijn er inderdaad geen verdere mogelijkheden meer : geen installatie via CD, geen herstelpunt, ... ??? Erg vreemd als het vroeger wél gelukt is.

Je kan nog eens proberen of het met het verwijderen van AVAST eventueel wel lukt ? Al is dat maar een gokje. Die kan je daarna toch steeds opnieuw downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.