Ga naar inhoud

Af en toe geen internettoegang


Thuurke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral wanneer ik de laptop aangezet had, was er weer een probleem met de internetverbinding.

Op Google Chrome kun je dat zo niet oplossen, maar wel op internet explorer 9 door op verbindingsproblemen vaststellen te drukken. Dit kon mijn verbinding herstellen, in bijlage zit daar een printscreen van.

Ook heb ik in de opdrachtpomp gedaan wat je vroeg ...

post-26502-1417704973,698_thumb.jpg

ipconifg.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dit eens:

Ga naar netwerkcentrum

Klik op Geavanceerd instelling voor delen wijzigen

Kies voor thuis en werk

Staat daar netwerkdetectie aan?

Ga naar netwerkcentrum

Klik op Adapterinstelling wijzigen.

Klik op draadloos en dan met de rechtermuisknop op eigenschappen.

Klik op TCP/IPv4 en dan eigenschappen:

Vul daar zo in:

IP = 192.168.1.25

subnetmasker = 255.255.255.0

Standaard-gateaway = 192.168.1.1

DNS1= 195.238.2.21

DNS2 = 195.238.2.22

Klik op OK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Het blijft mij nog steeds verwonderen dat jullie zo rap antwoorden, binnen het halfuur heb ik al antwoord. Dit vind ik echt tof.

Voor het netwerk, netwerkdetectie stond aan.

Ik heb de instellingen gewijzigd zoals je het zei en ik denk ook dat zo het probleem opgelost zal zijn.

Ik zal deze topic nog niet markeren als opgelost omdat meestal het proces van geen en dan wel internetverbinding duurt over paar dagen. Als ik na een paar dagen zie dat dit opgelost is, zal ik het markeren om jullie het niet moeilijk te maken :D

Over het internet IP-adres. Zou deze nu NIET meer veranderen, of kan er nog een verandering komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.