Ga naar inhoud

geen geluid uit hoofdtelefoon


Talpa

Aanbevolen berichten

Ik heb identiek hetzelfde probleem als in onderstaande vraag,

http://www.pc-helpforum.be/f186/opgelost-er-komt-geen-geluid-meer-uit-mijn-hoofdtelefoon-7883/

ook een acer aspire 3680, hoofdtelefoon en boxen werken goed

op andere PC

heb de soundcard eraf gedaan en terug geinstalleerd, maar ik krijg

nog altijd geen geluid door hoofdtelefooon en box,

iemand nog een tip om toch geluid te krijgen.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

een groene of een zwarte aansluiting wil meestal zeggen dat dit voor koptelefoon of boxen nodig is... meestal staat er bij een laptop op de "behuizing" een tekentje met een koptelefoontje of een microfoontje.

hij moet doen natuurlijk in het koptelefoontje :biggrin:

Welk OS gebruik je?

want in XP kan het wel eens zijn dat mensen niet precies weten hoe de volume regeling werkt. wat nu wel en wat nu niet aanzetten.

in Vista is dit anders... daar is het makkelijker te onderscheiden per programma. en net per audioinvoer/uitvoer soort

het kan ook aan de drivers liggen.... dat dit niet de juiste zijn... dit is te vinden in apparaatbeheer... staat er dan een uitroepteken of een vraagteken voor de audiodriver dan is deze niet goed geinstalleerd en zal er dus een andere driver voor gezocht moeten worden.

eentje die wel werkt (of gebruik de drivers van de CD die bij de laptop/mobo/audiokaart zat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hoofdtelefoon en de boxen werken, dat is uitgetest,

en tot voor enkele weken werkte ze ook op de laptop.

ik ga de laptop binnenbrengen voor nazicht, want waarschijnlijk is de aansluiting zelf stuk.....

alvast bedankt voor de hulp,

en ik laat wel weten of het na nazicht terug goed werkt.......

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.