Ga naar inhoud

Alles weg samsung galaxcy GT I9000


Aanbevolen berichten

Het programa " Kies" gestart en een backup gemaakt van mijn adressen. Er werd geadviseerd om te upgraden wat ik ook heb gedaan. Echter tijdens het upgraden kwam er een melding dat de batterij volume te laag was en of ik wilde continueren, waarna ik op OK drukte. ( Batterij was vol en aangesloten met USB op de computer)

Toen verbrak "kies" de verbinding tussen de computer en de smartphone.

Toe was alles weg. Ik kon geen harde reset meer doen (geluidknop-hoog/homeknop/ aan-uitknop )

Wel kan ik in de downloadmodus komen. (Geluidknop-laag/homeknop/aan-uitknop)

In mijn wanhoop "ODIN" gedownload en het programma'tje "u1_02_20110310_emmc_EXT4.pit" geprobeert te installeren.

Echter er gebeurt niets. Zie bijlage.

Graag advies

post-33751-1417704973,7286_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Heskens,

Je kunt via Kies nog de "Noodherstel firmware" functie proberen uit te voeren (via Hulpmiddelen > Noodherstel Firmware).

Indien die alsnog niets uithaalt, adviseren wij jou om de telefoon ter reparatie aan te bieden. Ons reparatiecentrum zal de nieuwste firmware dan op de telefoon installeren.

Met vriendelijke groeten,

Alex

Samsung WebCare

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.