Ga naar inhoud

PC valt spontaan uit.


Aanbevolen berichten

Heb even de gegevens gebruikt die je vermeld in je eerste bericht, en met een 650-700 Watt voeding heb je meer dan genoeg.

Enkel kan ik over de deze voeding niet gelijk iets terug vinden over de geluidsproductie, ik neem aan dat je een stille voeding wel op prijs stelt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat ik daar niet aan gedacht heb, de klant beoordelingen bij Alternate xD

Zoals op te maken uit de beoordelingen van de klanten lijkt deze voeding wel stil te zijn.

Als je dan naar de specificaties van de voedingen gaat kijken heb hier wel één van OCZ met 550Watt genomen om te vergelijken met je andere voeding die je nu in je pc hebt zitten.

Stroomsterkte OCZ Fatal1ty 550W[TABLE]

[TR]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[TR]

[TD]Stroomsterkte [TABLE]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] +3,3V[/TD]

[TD]25 A[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] +5Vsb[/TD]

[TD]2,5 A[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] +5V[/TD]

[TD]25 A[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] +12V1[/TD]

[TD]25 A[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] +12V2[/TD]

[TD]25 A[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] +12V totaal[/TD]

[TD]38 A[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] -12V[/TD]

[TD]0,3 A[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Stroomsterkte MS-N550 VAL

[TABLE]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] +3,3V[/TD]

[TD]15 A[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] +5Vsb[/TD]

[TD]2 A[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] +5V[/TD]

[TD]15 A[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] +12V1[/TD]

[TD]17 A[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] +12V2[/TD]

[TD]18 A[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] -12V[/TD]

[TD]0,5 A

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Hier zie je duidelijk het verschil tussen een budget voeding en een goede merkvoeding alle twee 550Watt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow ja precies, nooit geweten dat dit zo'n prutvoeding was. Nu maar snel de OCZ binnen halen ;) Weten jullie trouwens of het een normale zaak is dat de garante=ie het bedrag van de voeding die ik nu heb vergoed? Dus dat zou zo'n 30 euro zijn. En die OCZ is 87 euro dus zouden ze er dan 30 afhalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verschil tussen de 2 xfx voedingen zijn dat die van 100 euro gewoon een boel kabels heeft en de xfx van 130 euro is modulair. Dit betekend dat je enkel de standart kabels krijgt bij de voeding. En je krijgt extra kabels meegeleverd die je gewoon kunt instekken en gebruiken in de voeding. Dus het kabel management met die van 130 is veel beter.

Om terug te komen bij de opmerking van Dasle, de xfx voedingen hoor je helemaal niet, ik kan garanderen dat deze zeer stil zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.