Ga naar inhoud

Hoe verwijder ik Mystart incredibar van mijn computer??


Aanbevolen berichten

Het is volgens mij nog steeds niet helemaal weg. Als ik namelijk in google chrome een nieuw tabblad aanklik opent hij nog steeds: MyStart by IncrediBar.com inplaats van google.nl :s Heb bij instellingen wel mystart verwijderd en google ingesteld, maar toch opent hij nog steeds mystart..

Bij start en dan zoeken heb ik ook gezocht op mystart incredibar maar dan kan hij ook niks vinden? Weet jij nog iets wat ik kan proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had namelijk nog een probleem, dat was namelijk dat er in de text op elke internetsite een paar woorden waren onderstreept en als ik daar met me muis overheen ging kreeg ik reclame te zien. Dat probleem heb ik gegoogled en toen bleek ik iets aan te hebben staan in de instellingen (Bflix extensions) bij extensies.

(Google Chrome aanpassen en beheren ---> extra ---> extensies)

Daar heb ik toen 2 dingen verwijderd en daarna had ik geen last meer van die onderstreepte woorden en kreeg ook bij het openen van een nieuw tabblad geen Mystart meer.

aangepast door MafkeesZ
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.