Ga naar inhoud

Bestandsnaam te lang om te verwijderen.


Aanbevolen berichten

C:\Windows.old\Users\Stefkn\Ordenen\Windows.old.001\Users\Stefkn\AppData\Local\Microsoft\Windows Store\Cache Medium IL\0

Je werkt met een Windows.old directory? Normaal zou dit gewoon Windows moeten zijn. Tenzij er een upgrade is gedaan of een herinstallatie waarbij de vorige Windows-versie is blijven staan?

Bestanden in Windows Store mogen volgens mij niet verwijderd worden !!

Ik heb een herinstallatie van mijn Windows gedaan, ja.

Dus ik weet dat dit toch allemaal weg mag, aangezien alle andere bestanden die moeten worden behouden niet in de Windows.old mag zouden zitten en direct in de C:\ map zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je zeg dat het bestandspad te lang is?? Probeer het dan is te verplaatsen naar je bureaublad bijvoorbeeld (als je er uiteraard zeker van bent dat dat weg mag!!!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schrijfopruiming voltooid, en het resultaat is dat:

Enkele mappen zijn verwijderd en helemaal weg.

Andere mappen uit windows.old en windows.old zelf staan er wel nog, maar als ik nu op 'del' klik, zegt hij dat hij de locatie niet kan vinden. Dus de mappen en bestanden zullen wel verwijderd zijn, maar ze staan er wel nog...

En dat irriteert me nogal, aangezien ik een 'perfectionist' ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.