Ga naar inhoud

Ik kan geen contacten toevoegen in de mail


Aanbevolen berichten

Help, ik heb een nieuw gmail account aangemaakt en heb mijn contacten geïmporteerd via een CSV bestand. Ik heb al mijn contacten bij "Mijn contactpersonen" staan.

Als ik een nieuw email opstel en ik type de eerste letters van de naam van het desbetreffende geadresseerde in, krijg ik geen contactpersonen in beeld wie ik wil selecteren.

Ik krijg wel de contacten in beeld die ik wel eens gemaild hebt.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-34485-1417704993,489_thumb.jpg

Het probleem is: Ik heb vanuit Outlook mijn contacten geëxporteerd naar Excel en opgeslagen als CSV (MS-DOS). In Gmail heb ik deze bestand vervolgens weer geïmporteerd. Nu staat bij al mijn contacten, het email adres bij 2 en het hoort bij 1 te staan (zie afbeelding). De telefoonnummers van alle contacten staan wel in venster 1. Ik kan alle email adressen wel knippen en plakker, maar is er geen makkelijke manier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem deze info eens door: het importeren werkt enkel met de Outlook-contactpersonen, niet met het Outlook-adresboek.

Contactpersonen is slechts een van de adreslijsten in een adresboek. Alleen contactpersonen kunnen rechtstreeks uit Outlook naar Google Gmail worden geëxporteerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.