Ga naar inhoud

weer politievirus


Aanbevolen berichten

Ben er zelf ook niet echt bekend mee, kan ik hem niet verwijderen en gewoon opnieuw downloaden? heb een site gevonden waar je hem gratis kan downloaden.
Betekent dit dat je zelf geen CD van McAfee meer hebt of ook geen legale downloadmogelijkheid. Want een gratis download van McAfee lijkt me heel onwaarschijnlijk. Op welke website kan je die dan wel vinden ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou me sterk verbazen dat de versie van McAfee Internet Security op de Malavida-website een volledige en blijvende versie is. Als shareware lijkt me dit slechts een tijdelijke versie, waar je een bepaalde periode gratis gebruik van kan maken en dan verder niet meer. Je kan natuurlijk McAfee & MSE allebei verwijderen en kiezen voor een (gratis) versie van bvb. Avast, AVG of Antivir.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn die progamma's (avast, avg, antivir) beter dan mse. Ik heb mcafee al van mijn pc verwijderd en hij draait nu op mse.
Zou zeker voor één van de 3 gaan i.p.v. MSE, maar dat is een persoonlijke mening ... en dan met een lichte voorkeur voor Avast.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.