Ga naar inhoud

.nef bestanden naar Android


filkill

Aanbevolen berichten

Vorig jaar maakte ik van de sms berichten van mijn Samsung Star geregeld back-ups met New Pc Studio. De enige mogelijkheid om deze berichten te exporteren was in .nef extensie. Nu heb ik ondertussen een HTC Desire S gekocht en zou graag deze berichten van vroeger op mijn HTC krijgen.

Ik heb al veel tijd gestopt in het zoeken van converteer programma van een .nef bestand naar een .txt bestand of iets dergelijks dat door Android herkent wordt. Ik ben wel al te weten gekomen dat een .nef bestand te openen valt met Access. Vanuit Access kan ik dan de tabellen exporteren naar pdf. Maar met deze pdf ben ik niets.

Ook ben ik veel converteer programma's tegen gekomen die .nef bestanden converteren. Maar dan als foto. Want blijkbaar is een .nef bestand ook een soort van bestandsformaat voor foto's.

Hopelijk is er iemand die hier een oplossing voor heeft zodat ik deze sms'en kan overzetten naar mijn HTC.

Alvast Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.