Ga naar inhoud

[OPGELOST] PC erg traag (constant bezig)


Aanbevolen berichten

Niet slecht, een belangrijke deugniet is opgeruimd. Heeft dit enige invloed op je probleem ?

Zo niet, download Combofix en zet het op je Bureaublad.

Dubbelklik op Combofix.exe en volg de instructies, aanvaard de disclaimer door y te typen. Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.

Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log combofix.txt openen.

NOTA: Indien je virusscanner reageert met een melding van een scriptuitvoering, moet je dit toestaan.

Hang dat log aan je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, Kape ! Het heeft inderdaad invloed gehad want blijkbaar is het probleem verholpen. Nu dat ik den pc al paar keer opgestart heb, heb ik dat hels lawaai van constant bezig zijn, niet meer gehad. Kun je mij dan vertellen van welk virus het probleem voor kwam, die je benaamd als belangrijke deugniet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je mij dan vertellen van welk virus het probleem voor kwam, die je benaamd als belangrijke deugniet?
Met die "belangrijke deugniet" had ik het eigenlijk over de bestanden die moesten verwijderd worden om je probleem op te lossen, niet specifiek over één of ander virus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.