Ga naar inhoud

ProShow Gold - DVD branden


ikaros

Aanbevolen berichten

Op mijn desktop met Windows XP werd met het programmaProShow Gold van Photodex een montage klaargemaakt.

De DVD werd gebrand maar kan allen op TV worden bekeken. DeDVD kan niet worden afgespeeld op mijn PC. De DVD geeft daarenboven geengegevens over de montage bestanden maar kan dus toch getoond worden op TV en deDVD bevat dus toch gegevens.

Wanneer echter andere DVD’sin het apparaat worden gestopt wordt de inhoud wel getoond.

Kan er iemand meedelen wat er hier verkeerd gebeurt ?

Ikaros

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de software zelf niet maar het gaat om een programma waarmee je een foto/ video voorstelling maakt en op PC of TV kan afspelen.

Als je de DVD in je PC plaatst, kan je dan via de verkenner de inhoud van die DVD zien?

Is die DVD op dezelfde PC gebrand als waar je hem wil afspelen?

Beschik je over meerdere dvd-roms in je PC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de software zelf niet maar het gaat om een programma waarmee je een foto/ video voorstelling maakt en op PC of TV kan afspelen.

Als je de DVD in je PC plaatst, kan je dan via de verkenner de inhoud van die DVD zien?

Is die DVD op dezelfde PC gebrand als waar je hem wil afspelen?

Beschik je over meerdere dvd-roms in je PC?

Antwoord :

1. ik kan de inhoud via de verkenner niet zien

2. gebrand via dezelfde PC

3. er zijn 2 dvd-spelers op deze PC maar ik zie evenmin de inhoud van deze DVD op mijn tweede PC met Windows 7, maar dus toch op TV

Mvg

ikaros

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toch wel heel raar dat je nergens de inhoud van die dvd kan zien, en op geen enkele PC.

Kan je wel zien hoeveel MB er gebrand zijn op die DVD?

Is het een herschrijfbare DVD?

Die andere dvd's die wel werken zijn die ook gebrand met die software of is dat de eerste DVD?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de respons.

Ik kan geen enkel gegeven lezen op die DVD

Het is een nieuwe RW-DVD

Ik heb voorheen al meerdere malen DVD's met dit programma op die PC gebrand, maar vermoedelijk is er een file verdwenen.

Ik heb nu gepoogd om het programma te herinstalleren maar de PC leest ook de ProShowGold schijf niet, terwijl die wel wordt gelezen op de PC met Windows 7 (spijtig genoeg is het programma niet compatibel met Windows 7 en is het destijds gekocht voor XP).

Al bedankt voor de inzet.

Ikaros

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu gepoogd om het programma te herinstalleren maar de PC leest ook de ProShowGold schijf niet, terwijl die wel wordt gelezen op de PC met Windows 7

probeer eens een aantal cd of dvd's op die Windows xp.

Leest die cd-rom je schijfjes nog wel?

Maar verder wat er met het programma zelf fout loopt kan ik je helaas niet helpen.

Kan je nog terug naar een herstelpunt in Windows xp toen je software nog correct gewerkt heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De PC leest andere CD's en DVD's wél.

Het is me thans evenwel gelukt om het programma onder Windows 7 te laten werken op de andere PC en hiere heb ik geen problemen mee.

Ik besluit dat ik dan voor dit programma alleen maar de Windows 7 ga gebruiken en de andere met XP¨voor andere doeleinden.

In elk geval houd ik er aan U te danken voor Uw toegewijde medewerking en voorlichting.

Zaak dus opgelost.

ikaros

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag ikaros,

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.