Ga naar inhoud

Macbook Air wachtwoord vergeten!


Aanbevolen berichten

Goedendag,

Nu mijn derde discussie maar dittekeer over mijn moeders laptop, een nieuwe, macbook Air..

Ze was er erg blij mee, maar ze vergat haar beheerderswachtwoord, waarmee je dus dingen download en normaal ook toegang tot je computer verkrijgt, alleen dit laatste is had ze gelukkig niet ingesteld. Maar ze kan nu helemaal niks behalve een beetje interneten, ook niet veel omdat je vaak iets moet downloaden om bijvoorbeeld een filmpje te bekijken.... We hebben al van alles geprobeert maar niks lukte, we beschikken ook over zo' n mini usb tje (MacBook Air Software Reinstall Drive genaamd) voor her programmeren van je macbook air... Maar ook dat heeft met onze handigheid nog niet zijn vruchten afgeworpen..

Kortom mijn vraag luidt;

Hoe verander ik mijn beheerders wachtwoord?

ps. kunt u alstublieft niet te moeilijken termen gebruiken, ben niet zeer ervaren, vooral niet met moeilijke termen. Alvast heeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt!

Groetjes,

Storm Chabot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij normaal computergebruik lijkt het ons logisch dat de gebruiker zijn persoonlijk wachtwoord en keycode kent. PCH verleent dan ook geen advies voor het achterhalen van wachtwoorden en keycodes. Kijk hiervoor even naar onze "Forumregels".

We moeten dan ook - tot onze spijt - dit topic sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.