Ga naar inhoud

hoe beschadigd .docx file openkrijgen, herstellen


keiko

Aanbevolen berichten

hallo,

een .docx file opgemaakt in microsoft word kan ik niet meer openen > er zijn problemen met de inhoud > het kan niet worden geopend, het is beschadigd

> ik ben enkele bestanden van op mijn bureaublad kwijt met reden onbekend, ook niet in vuilnisbak terug te vinden, had wat opstart problemen maar alle mappen die op bb stonden staan er nog steeds op behalve de docs die niet in een map zaten, die zijn spoorloos verdwenen > ik heb het belangrijkste bestand teruggehaald via recuva maar het is beschadigd, het is superbelangrijk > het gaat om een grote tabel met tekst in, ik zou denken dat het die tabel is, die het probleem vormt

> heb al vanalles geprobeerd, software gedownload maar zonder resultaat, vaak krijg ik een leeg blad of iets dat ik niet kan openen, nochtans zeggen de eigenschapp dat mijn bestand niet leeg is, na zes uren proberen hoop ik dat het nog herstelbaar is ...(?)

> kan iemand helpen?

dank u.

aangepast door keiko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je het nog kan repareren weet ik niet maar neem onderstaande mogelijkheden eens door.

Recovery Toolbox for Word

Word Repair Utility for Repairing Corrupt Doc and Docx Files of MS Word

Recover Word with WordFIX - Repair Word 2003 and all other versions

Problemen met beschadigde Word-documenten oplossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt clarkie voor je snelle antwoord, ik probeer het even uit

-recovery toolbox geeft een klein deeltje weer van het ellenlange bestand

-word repair utility: geeft een buitenaards antwoord

-word fix demo: mislukt

-dat laatste lukt niet aangezien ik het niet openkrijg kan ik ook het sjabloon gn andere naam geven vermoed ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

't ja had ik een backup dan had ik dit probleem niet gehad, maar helaas

methode 1 geeft: een melding op kolom en rij regelnr zoveel een fout

methode 2 geeft: een codering, er staat kan je herstellen door te kiezen alleen herstelde tekst maar de codering blijft dezelfde

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.