Ga naar inhoud

Internet gaat uitzonderlijk traag


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb de volgende vraag:

Sindsdat ik mijn pc geformatteerd heb ivm te veel programma's, heb ik een probleem met mijn internet explorer browser, bijna alle sites laden traag, behalve google. Als ik bijvoorbeeld naar deze site surf duurt het gemiddeld 10 seconden. Vroeger was dit 1 second maximum. Aan mijn computer zal het niet liggen wat hij is het neusje van de zalm van 2004. Ik weet niet meer wat ik moet proberen, ik ben er zeker van dat ik geen addware heb en mijn norton zegt ook geen spyware.

Heeft iemand al eens een soortgelijk probleem gehad?

Veel dank, Gihipoxu:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak eens een logje met HiJackThis. Je weet nooit of er toch geen "vieze russen" of andere onverwachte bezoekers op je PC zijn beland. Als dat niets oplevert kan je die optie al uitsluiten.

Hebbik al gedaan, ivm iemand anders zijn probleem dat soortgelijk was.

Niks eigenaardig, ik ken ale programma's.

Toch bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte,

Heb je dit al even geprobeerd??

Internet explorer afsluiten.

Effe de stekker van je modem uit het stopkontakt halen voor minstens één minuutje.

Stekker weer in stopkontakt pluggen en Internet explorer weer opstarten.

Dit kan ,(soms ) ,je probleem verhelpen.Hopelijk veel succes.

Mvg.Erwtje69

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het allee bij Internet explorer? mss staat die viruscontroler op...(kan je beneden zin van IE) als je pagina laad en je ziet een balkje dat zicht groen vult (of andere kleur als je geen vista hebt) kan het zijn dat deze scanner nog op staat

Ja dat was het probleem, bedankt

Sorry voor de late reactie ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.