Ga naar inhoud

Computer valt op zeer willekeurige momenten uit,met blauw scherm met witte letters.

Gast g.h.l.gerrits

Aanbevolen berichten

Gast g.h.l.gerrits

Het gebeurd op zeer willekeurige momenten.De code`s op het blauwe scherm zijn niet het zelfde?Systeem herstel tot ver voor dit probleem hersteld,zonder resultaat.Virus scanner,C.cleaner zonder resultaat?Het opstarten duurt ook langer?Zie bijlage. B.v.dank. g.h.l.gerrits

post-29262-1417705003,9377_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe goed ben je met computers? Ik raad je aan memtest86+ te downloaden en draaien (moet je wel op een cd'tje branden en daarop opstarten). Er is ook memtest voor windows als dit te ingewikkeld lijkt.

Misschien is gewoon een van je latjes kapot en op deze manier kan je dit probleem makkelijk te achterhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Hoe goed ben je met computers? Ik raad je aan memtest86+ te downloaden en draaien (moet je wel op een cd'tje branden en daarop opstarten). Er is ook memtest voor windows als dit te ingewikkeld lijkt.

Misschien is gewoon een van je latjes kapot en op deze manier kan je dit probleem makkelijk te achterhalen.

Dank voor U antwoord.

Heeft het volgende misschien hier ook mee te maken?

Ik had de Trial versie van NERO 11 geinstaleerd,ik gebruik NERO 9.Bij het verwijderen loop ik tegen bijlage Nero 2 aan.Gelijk kreeg ik er bij R.klikken op een willekeurig bestand Bijlage R.klikken 1/2/3. Dpost-29262-1417705004,7669_thumb.jpgoor bij iedere bijlage op Annuleren te klikken.Met REVO geprobeerd zonder resultaat.

post-29262-1417705004,6459_thumb.jpg

post-29262-1417705004,6891_thumb.jpg

post-29262-1417705004,7264_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Dank voor U antwoord.

Heeft het volgende misschien hier ook mee te maken?

Ik had de Trial versie van NERO 11 geinstaleerd,ik gebruik NERO 9.Bij het verwijderen loop ik tegen bijlage Nero 2 aan.Gelijk kreeg ik er bij R.klikken op een willekeurig bestand Bijlage R.klikken 1/2/3. D[ATTACH=CONFIG]19941[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19942[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19943[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19944[/ATTACH]oor bij iedere bijlage op Annuleren te klikken.Met REVO geprobeerd zonder resultaat.

Dank voor U antwoord.

Dat ik heb wel gedaan,maar ik kan NERO 11 nog niet volledig verwijderen?

Groet g.h.l.gerrits.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Indien je een herstelpunt terug gezet hebt van voor de installatie, wat vindt je dan nog terug van Nero11?

Dat lukt niet want ik kan maar een maand terug? Heeft er 3 maanden opgestaan.Na de laatste keren Nero 11 proberen te verwijderen,lukt dat wel.Met systeem herstel,maar ik krijg het programma,dan ook weer niet compleet verwijderd.Kan Nero 9 daar nog een rol inspelen,want die gebruik ik al lang?

Groet g.h.l.gerrits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar ik begrijp je nog niet.

Wat bedoel je met NIET compleet verwijderd.

De vraag blijft nog altijd : wat is er niet verwijderd (welk onderdeel, map of bestand) van Nero 11?

Maak er anders een printscreen van en plaats die in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Sorry, maar ik begrijp je nog niet.

Wat bedoel je met NIET compleet verwijderd.

De vraag blijft nog altijd : wat is er niet verwijderd (welk onderdeel, map of bestand) van Nero 11?

Maak er anders een printscreen van en plaats die in een volgend bericht.

Goede avond.

Er lopen 2 problemen door elkaar.Ik werk normaal met NERO 9.Heb de Trial versie Nero 11 geinst.die verlopen is.

Nu loop ik bij verwijderen tegen bijlage verwijderen 2 aan.Gelijk tijdig is het probleem ontstaan rechts klikken op een bestand:Vraagt om instal. van Nero expresse 11 zie bijlage R.klikken 3.Bij Software is Nero 11 verdwenen.

Groet g.h.l.gerritspost-29262-1417705004,918_thumb.jpg

post-29262-1417705004,8787_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.