Ga naar inhoud

Hoe zet ik een herstelpunt terug in XP?


Kurtt

Aanbevolen berichten

1. Klik onderaan links op de groene Start knop

2. Kies vervolgens aan de rechterkant voor "Help en Ondersteuning"

6451d1284149774-hoe-maak-ik-een-herstelpunt-windows-xp1.jpg

3. U krijgt volgend scherm. Klik op "Wijzigingen ongedaan maken met behulp van systeemherstel"

6453d1284150055-hoe-maak-ik-een-herstelpunt-windows-xp2.jpg

4. Klik daarna op het scherm dat je dan krijgt, op "Een eerdere status van deze computer terugzetten" om een herstelpunt terug te zetten.

Auteur: Kurtt

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

In XP kan je enkel via de root rechtreeks naar het rstrui.exe bestand gaan ... en dan opent zich wel het scherm voor Systeemherstel. Maar via een opdracht via "uitvoeren" (hetzij met de volledige root, hetzij via de simpele opdracht rstrui.exe) lukt dat daar niet mee :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt dat lange commando nu wel of niet bij "uitvoeren" in windows xp? of moeten ze misschien uitvoeren/cmd ingeven en lukt het wel in de dos-box?

Ik heb nog een computer met xp op maar dan moet ik weer alle kabels vervangen... en om virtuele machine te maken heb ik geen zin. Heeft iemand xp draaien om het te testen?

Groetjes kurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.