Ga naar inhoud

Problemen met printen


meikever

Aanbevolen berichten

Beste,

Graag zou ik ook eens de toegestuurde kortingsbonnen van een mail kunnen uitprinten. Meestal lukt mij dit niet.

Ook mails van hotmail dien ik eerst te kopiëren en dan naar Word te plakken alvorens te kunnen printen.

Op een forum las ik: "Ik print eerst mijn bonnen in pdf met bullzip en slaag deze op mijn pc op. Als er dan een probleem met de printer is kan ik het nog altijd voor de 2de keer proberen."

Deze uitleg is, voor mij als leek, Chinees. Wil iemand dit vertalen :-)?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorbeeld: Bonnen staan in mail en als ik op "druk bon af" klik komt er niets, alhoewel de printer inkt en papier heeft en ook aanstaat !!

Nadien krijg ik melding bon is reeds afgedrukt.

Onlangs heb je een gratis vlootje 'Vitelma Zo Lekker Smeren 250g' uit onze SMEG koelkast genomen.

Zoals beloofd vind je hier jouw bon voor je gratis vlootje 'Vitelma Zo Lekker Smeren 250g'.

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]button_01.jpg[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]button_02.jpg[/TD]

[TD=width: 391, bgcolor: #de1c16]Druk je bon af vóór 30/08/2012. [/TD]

[TD]button_04.jpg[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]button_05.jpg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Ruil je bon binnen de 45 dagen om in je winkel.

Zo ontdek je zelf hoe lekker margarine* kan zijn!

We wensen je alvast veel smeerplezier!

Het Vitelma Team

PS: Heb je 'Vitelma Zo Lekker Bakken en Braden' al geproefd? We verrassen je graag met een extra kortingsbon! Die wordt automatisch afgedrukt, samen met je bon voor een gratis vlootje 'Vitelma Zo Lekker Smeren 250g'.

* product met 38% vet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De standaardprinter is deze waar ik ook alle andere formulieren mee kan afdrukken nl. HP Deskjet F2400 series.

Het is toch blijkbaar meer dan dit want van Lotus kreeg ik volgende mail:

"Aangezien u uw gratis bon voor Madeleine niet kan afprinten, zullen wij u een gratis bon per post bezorgen".

Dan ben ik blijkbaar toch niet alleen.....

aangepast door meikever
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet ik bijna passen.

Je kan wel altijd onderstaande eens uitvoeren:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Personen met dezelfde problemen geven deze oplossing... maar begrijp "in pdf met bullzip" niet!!

"Ik print eerst mijn bonnen in pdf met bullzip en slaag deze op mijn pc op. Als er dan een probleem met de printer is kan ik het nog altijd voor de 2de keer proberen."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.