Ga naar inhoud

Er verschijnen allemaal kleurenblokken op mijn scherm.


Berendb

Aanbevolen berichten

Hoi,

Toen ik gisteren mijn computer opstartte ging het goed, totdat er na een paar minuten ineens linksonder in mijn sherm een aantal kleurenblokken verschenen. Vanaf dat moment reageerde mijn computer ook niet meer.Ik heb mijn computer toen uit gedaan. Elke keer dat ik hem toen weer opstartte gebeurde het weer. Ook werd het steeds erger. Nu zijn er namelijk kleurenblokken over heel mijn scherm verspreid.

Ik zou het heel erg fijn vinen als iemand weet hoe ik dit kan oplossen.

Alvast bedankt!

Groetjes.

Ik heb ook een verduidelijkende foto, maar ik stuur dit bericht vanaf mijn telefoon en ik weet niet hoe ik die foto dan moet uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haal de grafische kaart eens uit de pc en plaats ze terug.

Lost dit iets op?

Blokken in beeld worden meestal veroorzaakt door hitte en of een grafische kaart die aan het overlijden is.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt,

Volgens mij heb ik een ingebouwde grafische kaart, dus ik heb de kabel van mijn computer naar mijn scherm even losgekoppeld en daarna weer vastgekoppeld. Ik merkte wel dat het iets langer duurde voordat de kleurenblokken verschenen, maar ze verschenen wel. Ik heb toen weer de kabel los- en vastgekoppeld. Nadat ik dit gedaan had gingen de kleurenblokken weg, maar de computer reageerden nog steeds niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.