Ga naar inhoud

Hp recovery manager werkt niet


kevin123

Aanbevolen berichten

hey zit met een vervelend probleem...

ik heb toen ik mijn laptop had gekocht direct een recovery usb stick gemaakt met Hp recovery manager...

nu is de tijd gekomen dat ik dit toch blijk nodig te hebben... maar het werkt niet.

als ik de laptop opstart kies ik om te booten van de usb stick, dan laad hij al de bestanden, dan klik ik op fabrieksinstellingen herstellen, dan wil hij de hd formatteren en dan komt er de foutmelding: "Het doelstation is niet aangesloten"?? terwijl de hd er gewoon inzit... als ik dan reboot zegt hij dat er geen bootable device is...

heb er dan een andere hd ingestoken maar zelfde probleem... HELP!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag kevin123,

Heb je de laptop terug naar fabrieksinstellingen kunnen zetten?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.