Ga naar inhoud

Computerscherm doet raar vervolgens krijg ik een blauwe scherm en valt hij uit.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hey Benjamin, bedankt voor het reageren. Ja het is heel raar. Als ik op bepaalde sites filmpjes kijkt, zoals dumpert. Dan valt ie al binnen een 30 min uit. Terwijl ik urenlang op YouTube kan rondkijken. Iemand zei tegen mij dat Miss de ventilator van mijn videokaart kapot is. Ook loopt de temperatuur van mijn pc op tot 80/ 90 graden, dit kan niet goed zijn.

G r,

Link naar reactie
Delen op andere sites

1) Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

2) Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eergister mijn pc nog schoongemaakt. Ik heb hierbij gewoon een stofzuiger gebruikt en geen perslucht. Het viel me reuze mee met de hoeveelheid stof. Bij deze mijn Speccy rapport :

http://speccy.piriform.com/results/JL2suWY5SZecnFvjZViqZwN

Al moet ik wel zeggen dat de temperatuur nu meevalt maar gister was die ongeveer 80 graden.

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn? Kan het zijn dat de ventilator van mijn videokaart kapot is?

Bedankt voor de info.

gr,

aangepast door zandhaas12
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik zou toch eens met perslucht overal in de pc spuiten,als je het niet hebt, heeft de computerwinkel het wel, het kan natuurlijk ook wel dat de ventilator kapot is, maar als je speccy opent en alles is berekent, staan die cijfers dan in rode kleur? Of oranje kleur ofzo? want dat kan betekenen dat hij veeel te warm word, heeft de computer ook wel genoeg uimte voor lucht? Want dat kan er ook aan liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.