Ga naar inhoud

HP laptop


jandep

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn oog laten vallen op deze laptop van HP: HDX 9350 EB

Processor, besturingssysteem en geheugen

Processor/type

Intel® Centrino® processortechnologie

• Intel® Core™2 Duo Processor T8300

• 2,40 GHz , Level 2 cache, 3 MB

• Intel® PRO/Wireless 4965AGN netwerkinterface

Geïnstalleerd besturingssysteem

Legitieme Windows Vista® Home Premium 32-bits

Standaard geheugen

4096 MB

Maximum geheugen

Ondersteunt tot 4 GB DDR2-geheugen

Geheugenlayout

(2 x 2048 MB)

Interne drives

Interne vaste schijf

500 GB (2 x 250 GB)

Vaste schijfcontroller

SATA vaste schijf

Snelheid vaste schijf

5400-rpm

Type optische drive

Blu-ray ROM met SuperMulti dvd±r/rw dubbellaags

Systeemeigenschappen

Geheugenkaartlezer

5-in-1 geïntegreerde digitale medialezer voor Secure Digital kaarten, MultiMedia kaarten, Memory Stick, Memory Stick Pro of xD Picture kaarten

Netwerkinterface

Geïntegreerd 10/100/1000 Gigabit Ethernet LAN

Draadloze technologie

Intel® PRO/Wireless 4965AGN netwerkinterface

Draadloze mogelijkheden

Bluetooth® draadloos netwerk

Externe I/O-poorten

4 USB 2.0, 1 HDMI-connector, 1 eSata-connector, 1 VGA-poort, 1 RJ-45 ethernet-connector, S-video tv-uitgang, 1 hoofdtelefoonuitgang, 1 microfooningang, 1 IEEE 1394, infraroodpoort voor (optionele) afstandsbediening, geïntegreerde stereomicrofoon, kabeldockingconnector

Video-opname interface

IEEE 1394 Firewire®-interface

Uitbreidingsslots

Eén ExpressCard/54 slot (ondersteunt ook ExpressCard/34)

Schermformaat

20,1-inch WXGA+ high-definition HP Ultra BrightView breedbeeldscherm

Weergaveresolutie

1680 x 1050

Videoadapter

NVIDIA® GeForce™ 8800M GTS

Video RAM

Totaal tot 1791 MB videogeheugen beschikbaar, waarvan 512 MB gereserveerd

Tv-tuner

Tv-tuner DVB-T

Bedieningspaneel

HP QuickPlay mediaspeler-software speciale menu-opties, muziek- en dvd-knoppen

Ergonomische kenmerken

Geïntegreerde vingerafdrukscanner

Webcam

HP Pavilion webcam met geïntegreerde microfoon

Afstandsbediening

Dockable afstandsbediening

Intern geluidssysteem

3D Sound Blaster Pro compatibel 16-bits geluid geïntegreerd

Luidsprekers en microfoon

Altec Lansing® luidsprekers met geïntegreerde sub-woofer; Standaard externe luidspreker configuratiepoorten: Achter, midden/onder, voor

Toetsenbord

Standaard toetsenbord (met apart numeriek toetsenblok)

Pointing device

Touchpad met aan/uitknop en aparte verticale op/neer scrollzone, volumeknop, dempknop, 3 sneltoetsen

Type voedingsmodule

180-Watt netadapter

Software

Software – productiviteit en financiële toepassingen

Microsoft® Works

Voorgeïnstalleerde software

Microsoft® Internet Explorer 7.0; Windows Mail; Adobe® Reader 8.0

Driversoftware voor optische drive

Windows Media Player; Windows Photo Gallery; DVD Play; Windows Movie Maker, Windows DVD Maker; Cyberlink DVD Suite; Windows Media center, QuickPlay voor Windows; Digital Persona vingerafdruksensor software

Inbegrepen software

Recoverypartitie (met mogelijkheid om systeem, applicaties en drivers apart terug te zetten); Optionele her-allocatie van de recoverypartitie; Software voor het maken van recovery-cd/dvd; Symantec™ Norton Internet Security™ 2008 (60 dagen live update); Notebook hulp en ondersteuning

Afmetingen / gewicht / garantie

Gewicht

7,05 kg

Gewicht met verpakking

8 kg

Afmetingen (b x d x h)

47,5 (l) x 33,95 (B) x 5,85 cm (min. h/max. h)

Afmetingen verpakking (b x d x h)

540 x 432 x 172 mm

Garantieverklaring

2 jaar pick-up en return service, onderdelen en arbeid

Garantiedekking en uitzonderingen

Uitbreiding van de garantie met 1 jaar is leverbaar, meer informatie is hier te vinden: www.hp.com/be/garantie-uitbreiding

Hij staat onder andere in de aanbieding bij Mediamarkt voor 1999 euro.

Bij tones.be moet hij 1979 + 15 euro voor de levering kosten.

Ik zoek een desktopvervanger, geen draagbare notebook.

En een laptop met blu-ray + prima geluid.

Graag jullie advies en/of opmerkingen.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij staat onder andere in de aanbieding bij Mediamarkt voor 1999 euro.

Bij tones.be moet hij 1979 + 15 euro voor de levering kosten.

is als vervanger van de desktop omdat deze waarschijnlijk te veel ruimte in neemt en waarschijnlijk ook wel eens een keer door het huis verplaatst zal worden of op vakantie worden meegenomen lijkt mij ;)

en dat doe je niet zomaar met een pc!

verder een mooi laptopje, maar wel erg duur!!

anders eens bij Dell kijken naar de xps :) (druk op de link)

daar staan wel een paar mooie desktop vervangers tussen lijkt mij zo.

ook zijn deze beter aan de wensen aan te passen en ikzelf vind de service er VELE malen beter dan bij andere merken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er persé een bluray in moet, dan moet je niet echt naar Dell gaan kijken (dan zijn ze nl serieus duur). Trouwens dacht ik dat de HDX met een bluray LEZER komt, en niet met een bluray brander.

Ik zou sowieso voor de uitgebreide garantie kiezen als je zo'n duur systeem neemt. Je zal het maar tegen komen dat na 2 jaar en een maand je moederbord het begeeft => laptop vuilbak binnen :o

Rond het huis is natuurlijk ook relatief, met zo'n systeem moet je denken aan 45 minuten tot 60 minuten accutijd. Veel meer zal er niet inzitten, zéker niet als je gaat gaan gamen. Dat wordt dus een verlengkabel meenemen naar buiten (plus dan alsnog niets kunnen zien, schermen van laptops zijn te slecht om buiten in het zonlicht gebruikt te kunnen worden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er persé een bluray in moet, dan moet je niet echt naar Dell gaan kijken (dan zijn ze nl serieus duur). Trouwens dacht ik dat de HDX met een bluray LEZER komt, en niet met een bluray brander.

Ik wil wel degelijk een bluray lezer en een HDMI poort om de laptop te kunnen aansluiten op mijn plasma-tv.

De Dell XPS M2010 heeft geen HDMI-uitgang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

verder een mooi laptopje, maar wel erg duur!!

anders eens bij Dell kijken naar de xps :) (druk op de link)

daar staan wel een paar mooie desktop vervangers tussen lijkt mij zo.

ook zijn deze beter aan de wensen aan te passen en ikzelf vind de service er VELE malen beter dan bij andere merken.

Als ik een laptop samenstel in de xps reeks met dezelfde specs dan zit ik in dezelfde prijsklasse hoor. Is de service van HP dan niet goed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

met maar wel erg duur was het geen vergelijking, maar gewoon de rpijs zelf.

200 euro is (voor mij dan) een flink bedrag haha.

ik vind persoonlijke (en daar zullen meerdere mensen het wel met me mee eens zijn) beter dan die van hp (en vele andere merken)

ik heb zelf ook een dell en heb er wel eens een probleempje mee gehad.

de service is echt perfect! ze kwamen hem maken op het moment dat mij dat uit kwam en was zeer rap!

geen gezever, nee gewoon komen maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik voor service moet kiezen dan ga ik ook resoluut voor Dell (of je moet de HP Business service kopen, maar dan is een vierde van je budget al weg aan service). Zeker omdat ik op een laptop van toch 2000€ met 2 jaar garantie niet echt blij zou zijn.

Je geeft zelf aan dat je hem mee gaat nemen op vakantie enzo; dan zou het me verwonderen dat die laptop het langer dan 4à5 jaar uit gaat houden (is normaal, laptops die je vaak verplaatst gaan nooit echt lang mee). Dan vind ik een afschrijving van een 500€ per jaar echt veel.

Qua grafische prestaties; game jij veel of heb je gewoon een laptop met groot scherm genomen waardoor hij dan toevallig ook een zware videokaart zitten heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote=Masters;41569

Qua grafische prestaties; game jij veel of heb je gewoon een laptop met groot scherm genomen waardoor hij dan toevallig ook een zware videokaart zitten heeft.

Gamen is niet het hoofddoel. Slechts sporadisch. Een groot scherm lijkt mij gewoon machtig bij het bekijken van films en fotobewerking.

Ik heb ondertussen wat zitten rondneuzen op de site van dell.

De Inspiron 1720 lijkt mij ook wel wat te hebben. Dan met een scherm van 17".

Ik moet eerlijk bekennen dat ik al in het bezit ben van een Dell laptop van 2 jaar oud, een inspiron 9400. Ik wil die nu overlaten aan mijn zoontje.

Ik heb nog geen enkel probleem gehad met deze laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.