Ga naar inhoud

Kan de webpagina niet worden weergeven.


Schul

Aanbevolen berichten

Mijndochter heeft mij gevraagd naar haar notebook te kijken .

Betrefteen Toshiba notebook NB100 met XP Home Edition sp3. Internet Exporer 8

Volgenszeggen is er niets gewijzigd of bijgevoegd of verplaats. Dit heb ik trachten teelimineren door met Systeemhertel een paar maanden terug te zetten.

De notebookheb ik toegevoegd aan mijn netwerk na het invoeren van mijn netwerknaam (SSID)en mijn WPA-PSK netwerksleutel. (Hierdoor kan ik niet meeliften met de buren)

Er wordt in denotebook een zeer goede netwerksignaal aangegeven. Gelijk als op mijn laptop.

Na het opstarten van IE met de website(bijv. google) kan hiermee geen verbinding worden gemaakt, ook niet met anderewebpagina’s, dit kan wel gelijktijdig met mijn laptop. Mijn router-instellingzijn dus goed.

Wordt de LANverbinding ingeschakeld (draadloze netwerkverbinding uitgeschakeld) dan kan erwel verbinding worden gemaakt met een webpagina.

Ondankser een goede draadloze verbinding is. Kan de webpagina niet worden weergeven. Wordtop die site de knop aangeklikt "verbindingsproblemen vaststellen”

dan wordt de "netwerkcontrole" gedaan, doch zonder gewenst resultaat.

Verdere actie zijn uitgevoerd zonder resultaat:

-Scannen met Malewarebytes Anti-Malware.

-Ccleaner.

-CHKDSK.

-IE8 verwijderd met IE7 IE8 gedownload en geïnstalleerd.

-Trojan scanner van internet (ik meen Emsoft Web Malware Scanner).

-Internetsite IE8 menu "Extra">internetoptie>geavanceerd>geavanceerde instellingen herstellen.

-Internetsite IE8 menu "Extra">internetoptie>geavanceerd>Opnieuw instellen (IE8)

- Firewalluitgeschakeld en later op standaard instellingen gezet

-msconfig>tabblad Service> aanvinken "Alle Microsoft-serviceverbergen" alles uitgeschakeld>opnieuw opgestart.

-msconfig>tabblad opstarten>alles uitgeschakeld>opnieuw opgestart.

-De site van Microsoft punt voor punt afgewerkt. http://support.microsoft.com/kb/956196/nl.

Vermoedelijkkan ook het aanwezige programma ConfigFree hier ook mee te maken hebben. Alleenkan ik er niets mee doen doch ik weet niet of het ongestraft kan verwijderd enof dit wel wijs is.

Misschienkan iemand mij hierin verder helpen?

mvg Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tekst heb ik nog in de gewone lettertype gezet

Het knopje Wifi staat ingeschaled.

Ik ben er nu nog mee aan het stoeien.

Nu blijkt er een programma invloed te hebben ophet netwerk. “ConfigFree” van Toshiba, die de netwerk schijnt te verdelen.

Hier wordt ook aangegeven over een onjuist IP nr en geen reactie van de DNSserver.

Ik denk dat dit de oorzaak van het probleem kan zijn.

In ben niet bekent met dit program ConfigFree en weet niet hoe ditingesteld zal moeten worden, heeft iemand hier mee te maken gehad ?

Mijn dochter heeft mij gevraagd naar haar notebookte kijken .

Betreft een Toshiba notebook NB100 met XP Home Edition sp3. Internet Exporer 8

Volgens zeggen is er niets gewijzigd of bijgevoegd of verplaats. Dit heb iktrachten te elimineren door met Systeemherstel een paar maanden terug tezetten.

De notebook heb ik toegevoegd aan mijn netwerk na het invoeren van mijnnetwerknaam (SSID)en mijn WPA-PSK netwerksleutel. (Hierdoor kan ik nietmeeliften met de buren)

Er wordt in de notebook een zeer goede netwerksignaal aangegeven. Gelijk als opmijn laptop.

Na het opstarten van IE met de website(bijv. google) kan hiermee geenverbinding worden gemaakt, ook niet met andere webpagina’s, dit kan welgelijktijdig met mijn laptop. Mijn router-instellingzijn dus goed.

Wordt de LAN verbinding ingeschakeld (draadloze netwerkverbindinguitgeschakeld) dan kan er wel verbinding worden gemaakt met een webpagina.

Ondanks er een goede draadloze verbinding is. Kan de webpagina niet wordenweergeven. Wordt op die site de knop aangeklikt "verbindingsproblemenvaststellen”

dan wordt de "netwerkcontrole" gedaan, doch zonder gewenst resultaat.

Verdere actie zijn uitgevoerd zonder resultaat:

-Scannen met Malewarebytes Anti-Malware.

-Ccleaner.

-CHKDSK.

-IE8 verwijderd met IE7 IE8 gedownload en geïnstalleerd.

-Trojan scanner van internet (ik meen Emsoft Web Malware Scanner).

-Internetsite IE8 menu "Extra">internetoptie>geavanceerd>geavanceerdeinstellingen herstellen.

-Internetsite IE8 menu"Extra">internetoptie>geavanceerd>Opnieuw instellen (IE8)

- Firewalluitgeschakeld en later op standaard instellingen gezet

-msconfig>tabblad Service> aanvinken "Alle Microsoft-serviceverbergen"alles uitgeschakeld>opnieuw opgestart.

-msconfig>tabblad opstarten>alles uitgeschakeld>opnieuw opgestart.

-De site van Microsoft punt voor punt afgewerkt. http://support.microsoft.com/kb/956196/nl.

Misschien kan iemand mij hierin verder helpen?

mvg Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja. Via Menu>Alle verbindingen weergeven>draadloze netwerkverbinding Verbonden met fillewall -

Ik heb zelf het idee dat het program “ConfigFree” van Toshiba, hier de moeilijkheden maakt.

Helaas weet ik niet hoe dit program moet instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.